اخبار روز سینما

عکس: استایل جدید عمو پورنگ حاشیه ساز شد!

اخیرا تصویری از سبک جدید عمو پورنگ در رسانه ها منتشر شده که حاشیه ساز شده است. تیپ جدید داریوش فتحیایی خیلی ها را شوکه کرده است.

تصویر جدید از استایل جالب داریوش فتحیایی در اینستاگرام به سرعت منتشر شده است که بسیاری از کاربران را شوکه کرده است. کاور جدید عمو پورنگ از آنجایی که بسیار زیبا و جذاب است مورد انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفته است. در زیر تصویری از تیپ جدید داریوش فتحیایی خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

هندی خوانی عمو پورنگ در مطالعه

سبک جدید عمو پورنگ

داریوش فضیایی معروف به «عمو پورنگ» او به تازگی عکسی از قیافه عجیب بهشت ​​زهرا خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. وی در توضیح پست خود گفت:

“فراموشی می آید
مثل پاییز امسال
با ابرهای خشنش
دیروز یه برگ خشک دیدم
نمی دانست از کدام شاخه جدا شده است…!»

تصویری از استایل جالب داریوش فوزیدی را در زیر مشاهده می کنید:

کاور جدید عمو پورنگ

تیپ جدید داریوش فتحیایی

داریو فرضی (متولد 1 مرداد 1352 در محله جوادیه تهران) مجری و سازنده برنامه های بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر شهرت دارد. نمایش عمو پورنگ این شناخته شده است.

با توجه به ایفای نقش اصلی در این برنامه در رسانه ای با نام “عمو پورنگ” نیز شناخته شده است. مادرش گیلانی و پدرش ترک است. تسلط او به زبان‌های گیلکی و ترکی و استفاده از این دو زبان در برنامه‌هایش به همین دلیل است.

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا