اخبار روز

عاملان ربوده شدن دختر جوان در شادآباد دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربوده شدن زن جوان در شادآباد خبر داد.

گزارش چیزی مهرسردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: چند روز پیش فردی هراسان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و گفت: در حال راه رفتن بودم که ناگهان دیدم مردان خارجی به دختر جوانی حمله می کنند. با تهدید و سپس ربوده شدند.» سوار یک ون شدند و از محل فرار کردند.

وی افزود: پس از اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی یازدهم خیلی زود راهی محل جنایت در منطقه شادآباد تهران شدند و تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته شدند، با بررسی و بررسی متوجه شدند که متهمان با خودروی ون در خیابان‌های جنوب تهران مشغول جمع‌آوری زباله هستند و زن جوان نیز در حال انجام این کار است.

این افسر عالی رتبه پلیس تصریح کرد: همین نکته کافی بود تا در کمترین زمان ممکن هویت و مخفیگاه متهمان مشخص شود و سپس با هماهنگی لازم با مقامات قضایی، چنگال آدم ربایان نجات یافت.

سردار گدرزی خاطرنشان کرد: یکی یکی از متهمان در بازجویی به جرم آدم ربایی اعتراف کرد و در تشریح ماجرا اینگونه توضیح داد: دختر جوان با ما در خیابان های جنوب تهران زباله های غیرمجاز جمع آوری می کرد اما چند روز پیش موبایلم را دزدید و متواری شد. چون با دو نفر از دوستانم قصد داشتیم با ربودن او و در نهایت پس گرفتن موبایلم از او انتقام بگیریم که خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدم.

وی خاطرنشان کرد: در پی اعترافات متهمان آدم ربایی، به کارآگاهان دستور داده شد تا با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات دقیق تری به تحقیقات در این زمینه ادامه دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده و کشف جرایم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا