اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

شرکت همراه اول در دومین رویداد کشوری ملاصدرا!

دومین رویداد ملی نوآوری باز ملاصدرا در صنعت ایران با حمایت و مشارکت همراه اول همزمان با روز ملاصدرا برگزار شد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین رویداد ملی نوآوری باز ملاصدرا با همکاری و حمایت مرکز تحقیقات و توسعه یکم هماول و با محوریت معرفی و ارائه فناورانه از اول خردادماه در دانشگاه شیراز آغاز به کار کرد. نیازها و مسائل Hamaol Primero. و امروز سه شنبه دوم خرداد 1402 کار خود را به پایان رساند.

هدف از برگزاری این رویداد باز نوآوری «حل مشکلات، چالش‌ها و همچنین کمک به تجاری‌سازی در صنایع ایران» در پنج بخش «حل مشکلات، چالش‌ها و تجاری‌سازی»، «گام معکوس»، «جلسه نوآوری»، «تامین نیروی متخصص» بود. . و “نمایشگاه نوآوری صنعتی” برگزار شد.

در روز دوم این رویداد، اولین مرکز همکار R&D جلساتی را با محوریت معرفی فعالیت های مرکز در زمینه نوآوری باز و همچنین نیازهای فناورانه و هوشمند برگزار کرد.

در این نشست ها ضمن ارائه پروژه های مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در حوزه فناوری های هوش مصنوعی، تحلیل داده های بزرگ، اینترنت اشیا و بلاک چین در صنعت مخابرات، نیازهای فناورانه مورد نیاز بخش هوشمندسازی در این حوزه ارائه شد. از اشیاء و خدمات پردازش صدا، چت بات، نرم افزار اینترنت و اکوسیستم کارآفرینی کشور دعوت به همکاری شد.

در قسمت پایانی نیز مرحله معکوس فعالیت های گروه تحقیقات رادیویی مرکز تحقیق و توسعه سیار اول معرفی شد.

همچنین فهرست نیازمندی های تولید و تحقیق از قبیل نصب و راه اندازی سیستم بومی aau، rru، bbu، رادیو و لینک های نوری، آنتن پنج باند و سیستم مانیتورینگ تکرار کننده ادغام شده در شبکه همراه اول برای توسعه زنجیره رادیویی نیز در این رویداد ظاهر شد.

مرکز تحقیق و توسعه اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور فرصت مذاکره با شرکت های متخصص در زمینه هوش مصنوعی و نیازهای رادیویی و تبادل اطلاعات برای همکاری های آتی را داشت.

مرکز تحقیق و توسعه پرایم میت در سال های اخیر به عنوان مرکز پیشرو در زمینه فناوری های نوین در صنعت مخابرات توانسته گام های موثری در جهت افزایش بهره وری و کیفیت خدمات بردارد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا