اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

سیتی با هالند دوباره صدرنشین شد؛ تاتنهام مغلوب غول نروژی

منچسترسیتی با درخشش ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند، تاتنهام را در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2-0 مغلوب کرد و به صدر جدول لیگ برتر انگلیس بازگشت. این پیروزی حساس، امیدهای آرسنال برای قهرمانی را کمرنگ‌تر کرد.

 تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال  لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر تاتنهام را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تاتنهام با قضاوت کریس کاوانا برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

سرانجام حملات منچسترسیتی در دقیقه ۵۱ جواب داد، برنالدو سیلوا توپ را در گوشه محوطه جریمه به کوین دی بروینه رساند و این بازیکن با یک پاس در عرض تماشایی ارلینگ هالند را مقابل دروازه خالی قرار داد تا غول نروژی کار سختی برای باز کردن دروازه تاتنهام نداشته باشد و با این گل امید هواداران آرسنال که چشم انتظار توقف ستیزن‌ها بودند ناامید شد.

سیتی با هالند تاتنهام را بلعید و به صدر بازگشت

این پایان کار نبود، در دقیقه ۸۹ بازیکنان تاتنهام روی دوکو در محوطه جریمه مرتکب خطا شدند تا داور این دیدار یک ضربه پنالتی را برای شاگردان پپ گواردیولا اعلام کند. ارلینگ هالند پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت ویکاریو گل دوم را به ثمر رساند تا خیال هواداران سیتی از کسب ۳ امتیاز حساس این دیدار راحت کند.

با این نتیجه یک بار دیگر در این چند هفته منچسترسیتی صدر جدول را از آرسنال پس گرفت و با ۸۸ امتیاز به صدر بازگشت. در مقابل تاتنهام در ادامه روند ضعیفی که داشت با ۶۳ امتیاز در رتبه پنجم ایستاد.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا