اخبار روز

سخنان جنجالی نماینده زن: دزدها منبع قدرت شده اند و مافیا ماشین و مواد مخدر و دلار را به جان مردم انداخته است/ گلایه های خوشایند رئیسی

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سید کاظم دلخوش اباطری صبح امروز (سه شنبه 25). اردیبهشت ماه ماه) شورای اسلامی در میان سخنان خود گفت: در آخرین سخنرانی این دوره بر خود لازم می دانم از همکاران خوبم در شورای اسلامی اعم از نمایندگان، اعضای عزیز و پرتلاش شورا از جمله مدیریت و ادارات مختلف که در راه حراست و امنیت زحمات زیادی کشیده اند و سایر عزیزانی که در شورای اسلامی و کمیته فرعی آن زحمت کشیده و می کنند و به عنوان «من خالق خالق» از ایشان سپاسگزارم. افرادی که در این مدت با دولت همکاری کردند و در خدمت شما بودند، بسیار سپاسگزارم.

به گزارش هانه ملت، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: ما خواهان موفقیت دولت هستیم اما گاهی معتقدیم برخی تغییرات به درستی انجام نمی شود یا اگر انجام شود. آنها انجام می شوند، آنها به درستی انجام نمی شوند. آقای حسینی نماینده مجلس مرجع شما بود و شما جایگزین ایشان شدید اما ایشان فردی با اخلاق و محترم بودند و با همه نمایندگان تعامل داشتند. رئیس جمهور ضمن تبریک به آقای حسینی پور نماینده جدید مجلس، نیازمند تجدید نظر در برخی از بخشهای اقتصاد کشور است. متاسفانه این بازنگری صورت نگرفته و مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند.

وی در خصوص آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت گفت: در این حادثه اخیرا 130 منزل اهالی و افراد محروم در شفت یایلاق در منطقه امامزاده ابراهیم که مردم کشور برای زیارت این مکان مقدس به آنجا می روند در آتش سوخت. استان گیلان 9 ماه بارندگی و 3 ماه بارندگی را تجربه می کند. مردم در سیل و سرما زندگی می کنند و هیچ امکاناتی ندارند. از وزارت امور اقتصادی و بیمه مرکزی می خواهم مشکل بیمه این بستگان را حل کند و از بنیاد مسکن هم می خواهم مشکلات را حل کند. از رئیس جمهور می خواهم دستور ویژه ای برای تیم های ویژه صادر کند تا کمک های لازم را برای نجات مردم از این وضعیت انجام دهند.

این نماینده مجلس ایالتی در دوره یازدهم قانونگذاری، بیمه تکمیلی دانشجویان و مستمری بگیران را اضافه کرد: برای این بستگان هیچگونه مزیتی در نظر گرفته نمی شود. توجه شما را به این بخش می خواهم. پرستاران از برنامه عقب هستند. اخیراً قیمت کود و سم افزایش یافته و کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است و تقاضا دارم به مشکلات اقتصادی و زندگی روزمره مردم توجه شود. مردم امروز با اقتصاد خود مشکل دارند.

دلخوش اباطری یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند سال جهش تولید با مشارکت مردم اتفاق می افتد و چندین سال است که این کار را تکرار می کنند. باید حواسمان به این تکرار باشد اما امروز دیگر اولویت تولیدکننده و اقتصاد مردم نیست. تولیدکنندگان با مشکل جدی مواجه هستند. از گیلانی ها و مازندرانی ها برای این دیدار تشکر می کنم و امیدوارم همه عزیزان موفق باشند.

وای به حال کسانی که به نام انقلاب به قدرت رسیدند و امروز آبروی انقلاب را به حراج گذاشته اند.

همچنین به گزارش هانه ملت، زهرا شیخی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 25 تا 19 فروردین) در سخنانی گفت: مکتب فاطمیه و آموزه های زینبی در متن انقلاب اسلامی این را مانند آن سه به من آموخت. -پیر امام حسین (ع) اگر سه سال دیگر افتخار دریافت مدال فرزند شهید این انقلاب را داشتم، چنان حجاب را بر صورتش تکان داد که قصر. مظلومیت آنها فرو می ریزد و روزی می رسد که به خاطر خیانت به ولایت، نظام، انقلاب و خون شهدا، خود را لعنت خواهند کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: به یاد داشته باشید که امام ما فرمودند: «این انقلاب به دست ناسپاسان و ناسپاسان نیفتد…» ای کسانی که تاریخ انقلاب را از هر طرف که مهم ترین چیز را به دست گرفته اید. آیا شما امروز یک قدرت و تصمیم گیرنده هستید؟ شما خود مجرای نفوذ دشمن شده اید و نتیجه تصمیمات شما مایه دلسردی و ناامیدی مردم شریف و جوانان غیور شده است و به جای اطاعت از ولی امر ما، از اهداف دشمن حمایت می کنید و حق دارید. مالکانی که انقلاب مجبور به فریاد زدن در مضطرب کردند، به کشور روی آورند

وی افزود: چرا باید به جایی برسیم که افرادی که با گفتار و رفتار خود به انقلاب حمله می کنند و بی ریشه و بی اساس هستند، با ارتباط خود با منابع قدرت و ثروت، به راحتی بر مسند مسئولیت حساس بنشینند و قانون و قانون نداشته باشند. هیچ نهادی در مقابل آنها قرار نگیرد، زیرا جریان نفوذ به همه جا نفوذ کرده و به راحتی بر قله عزت می نشینند و سربازان اصلی انقلاب را به حاشیه فرستاده اند و فاجعه این است که هزار نفر ما را تکفیر می کنند. بار در روز

این نماینده مردم در مجلس گفت: مگر نه این است که به ازای هر کرسی مسئولیتی در این مملکت ده ها جوان سرشناس شهید شده اند و هنوز پیکر برخی از آنها به آغوش خانواده بازنگشته است و ما مجبوریم؟ مسئولیت خون این شهدا. پس با خودشان چه کرده اند؟ به خاطر غفلت ناظرانی که قرار است چشمان ناظر و مغز ناظر این مملکت باشند، اما نه تنها کاری به آنها ندارند، بلکه صدها به آنها انگیزه های زیادی داده می شود و به آنها دستور داده می شود که هم از سطل زباله و هم از آخور غذا بخورند.

شیخی گفت: وای به حال کسانی که به نام انقلاب به قدرت رسیدند و امروز آبروی انقلاب را به حراج گذاشته اند و با رها کردن این مارهای سیاسی و غارتگران اقتصادی و ایجاد ارتباط معنادار با آنها، بارهای خود را بستند و در عوض کسانی که دوست انقلاب هستند بار انقلاب شده اند.

شیخی تاکید کرد: چه چیز دیگری می خواهید به این انقلاب کمک کنید؟ حجاب را به قربانگاه عملی خود برده اند، مافیای خودرو، املاک، مواد مخدر، دلار و طلا، زندگی مردم را نابود کرده، دزدان زیادی را وارد منابع قدرت کرده، قدرت خرید مردم را به صفر رسانده، بازار را بود. مردم آن را گرفته اند، انتخابات را ابزاری در دستان ناپاک چند نفر ظالم و نالایق قرار داده اند و آن را به میدان پستی برای بذر خیانت و نفاق تبدیل کرده اند و از همه بدتر: ولایت و ولایت دارند. انقلاب از اشتباهات آنها مصون است و ولی امر جامعه هر چه بگوید دقیقا برعکس عمل می کنند و جای تاسف است که نمونه های زیادی از این تخلفات وجود دارد. کافی است بیانات رهبر معظم انقلاب را بررسی کنید که چند بار تذکر داده و فرموده اند که نباید قانون را زیر پا گذاشت و هرگز نباید در اجرای قانون تأمل کرد و تردید کرد.

۲۷۲۱۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا