اخبار روز سینما

ساعت و تاریخ پخش سریال وضعیت سفید از شبکه آی‌فیلم

طبق اعلام رسمی صدا و سیما سریال وضعیت سفید به کارگردانی «حمید نعمت‌الله»، از یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه، در شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

طبق گزارش بازتاب آنلاین و به نقل از ایسنا؛ این سریال جایگزین سریال گیلدخت که اکنون از شبکه آی فیلم پخش می‌شود، خواهد شد. از هفته آینده، هرشب یکشنبه ساعت 22، مجموعه وضعیت سفید روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساعت و تاریخ پخش سریال وضعیت سفید از شبکه آی‌فیلم

در خلاصه داستان این سریال آمده است که در زمانی که موشک‌ها به تهران می‌رسند و جنگ تحمیلی در حال رخ دادن است، اعضای یک خانواده پرجمعیت که درگیر نزاعات داخلی هستند، به منظور فرار از حملات دشمن، در یک باغ مادری در حومه تهران زندگی و اتفاقات جذابی را دنبال می‌کنند.

در این مجموعه، بازیگرانی مانند «ابوالفضل پورعرب»، «عباس غزالی»، «یونس غزالی»، «افسانه بایگان»، «شهین تسلیمی»، «رابعه مدنی»، «امیرحسین رستمی»، «عزت الله مهرآوران»، «لیندا کیانی»، «علی سلیمانی» نقش‌های خود را ایفا کرده‌اند.

سریال وضعیت سفید

سریال “وضعیت سفید” برای اولین بار در سال ۹۰ از شبکه سه سیما پخش شد. همچنین، بر اساس گزارش ایسنا، این سریال از ۳۰ اردیبهشت ماه ماه به صورت دو قسمت در شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در دو نوبت ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش دوباره سریال وضعیت سفید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا