اخبار روز سینما

ساروهان هونال به دلیل بیماری قلبی به مراقبت‌های ویژه منتقل شد

ظبق اعلام خبرگزاری‌های ترکی‌زبان، « ساروهان هونال » بازیگر مشهور ترکیه‌ای، به دلیل بیماری قلبی که داشت، شبک گذشته به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

این بازیگر، پس از انتقال به بخش مراقبت‌های ویژه در ساعات گذشته به دلیل مشکل قلبی که مدتی از آن رنج می‌برد، تحت عمل جراحی قرار گرفت. خواهر او، «آسلی هونال»، از طریق حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برادرش، وضعیت سلامتی او را به‌روزرسانی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساروهان هونال به مراقبت‌های ویژه منتقل شد

خراهر «ساروهان» در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

برادرم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. خدا را شکر. از همه کسانی که تماس گرفتند، درخواست کردند و برای شفای او پیام نوشتند متشکرم.

خواهر این بازیگر، چند روز پیش در پیامی در اینستاگرام از مردم درخواست کرده بود که برای برادرش دعا کنند. او نوشته بود:

برادر عزیزم، «ساروهان هونل» مدتی است که از ناراحتی قلبی رنج می‌برد و به عمل جراحی قلب نیاز دارد. امروز صبح خوشحال می‌‎شویم اگر عزیزانمان دعای خیر شما از آسمان و زمین باشد.

ساروهان هونال

«ساروهان هونال» (Saruhan Hünel)، بازیگر ترک متولد 7 ژانویه 1970 است که در استانبول به دنیا آمد. مادر «ساروهان» اصالتاً عرب بغدادی و پدرش آلبانیایی‌الاصل است. او از بیست سالگی فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز و از سال 1992 در بسیاری از تولیدات هنری ترکیه شرکت کرد و با بازی در نقش «الاسمر» در سریال ما ادامه می‌دهیم، در جهان عرب به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «ساروهان هونال» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا