اخبار ورزشی

سرمربی پار‌ی سن ژرمن برکنار شد!/ زمان برکناری این سرمربی

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، به گزارش L’Equipeپاری سن ژرمن آخرین بازی فصل خود را روز شنبه مقابل کلرمون فوت انجام خواهد داد و پس از آن راه خود را از مربی خود کریستوف گوتیه جدا خواهد کرد.

این گزارش همچنین مدعی شده است که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در پاریس حضور دارد و جدایی سرمربی فرانسوی را رسمی کرده است.

پس از کسب یازدهمین قهرمانی باشگاه در لیگ فرانسه که هفته گذشته اتفاق افتاد، سرمربی ۵۶ ساله ادعا کرد که مستحق یک فرصت دوباره است و احساس می‌کند که همراه با تیمش در شرایط سختی برای بع دست آوردن جام تلاش کرده‌اند.

تحت نظارت گالتیه، پاری سن ژرمن از دو رقابت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا را با نتایج مختلف عبور کرد و عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را از آن خود کرد. به همراه سرمربی، دو ستاره دیگر پاری سن ژرمن، یعنی سرخیو راموس و لیونل مسی نیز از این باشگاه خداحافظی خواهند کرد.

تیم فرانسوی، فهرست کوتاهی از مربیان را که شامل ژوزه مورینیو و لوئیس انریکه است، تهیه کرده است و گزارش شده که سرمربی سابق اسپانیا، شانس زیادی برای جانشینی گالتیه دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا