اخبار روز سینما

دفاع مجید واشقانی از سریال هفت سر اژدها

دفاع « مجید واشقانی »، بازیگر سریال هفت سر اژدها ، از «متین سلطانخواه»، کارگردان این اثر تلویزیونی، نظرات مختلفی به خودش جلب کرده است.

این بازیگر که در سریال‌های صدا و سیما حضور داشته است، می‌گوید:

کارتکر من در فیلم، شخصیتی بسیار متفاوت است و شاید در پرونده کاری خود، قادر به بازی کردن چنین کاراکتری نباشم؛ اما این یک نقش بود که هر بازیگری دوست دارد آن را تجربه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: سرو شراب در سریال هفت سر اژدها جنجال آفرید

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دفاع مجید واشقانی از سریال هفت سر اژدها

وی در رابطه با یان سریال افزود:

در این سریال، برای شخصیت من، مفهوم قهرمان و ضد قهرمان وجود ندارد. شخصیت اصلی سریال، محور اصلی داستان است و روایت و بازیگران، همگی بر این شخصیت سوار شده‌اند.

«واشقانی» انتقادات گسترده درباره سریال هفت سر اژدها را رد می‌کند و می‌گوید:

این اثر با انتقادات بی مواجه شده است. به نظرم، وقتی نقد منفی براساس استانداردها به هر کاری وارد می‌شود، سازنده نیز مسئولیت دارد؛ اما برخی از این انتقادات، خودخواهانه هستند. به عنوان مثال، برخی از افراد، از این سریال انتقاد می‌کنند، اما می‌شنوم که فقط یک قسمت از 50 قسمت سریال را دیده‌اند و بر این اساس می‌گویند که کار چقدر بد بود. این نوع انتقاد مغرضانه است.

مجید واشقانی

این بازیگر، در ستایس این سریال گفت:

هفت سر اژدها دیده می‌شود و تمام این آمار و ارقامی که برخی از صفحات ارائه می‌دهند، به طور قاطع می‌گویم که همه آن انتقادات، جانبدارانه و کاملاً بدخواهانه است. به طور جدی می‌توانم بگویم که به عنوان یکی از عواملی که در این کار حضور دارم، بازتاب جامعه برای من بسیار قابل قبول بود. در واقع، اگر این بازتاب وجود نداشت، خودم نیز ممکن بود از این سریال را انتقاد کنم؛ اما الآن می‌توانم بگویم که راه درستی را انتخاب کردیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال هفت سر اژدها و این صحبت‌های «مجید واشقانی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا