اخبار ورزشی

خبر خوشحال کنده از علی کریمی

علی کریمی با لبخند وارد فینال فصل شد. انتشار تصاویر جدیدی از چهره علی کریمی نشان می دهد که او در بهترین حال خود قرار دارد. علی کریمی هافبک ایرانی کایسری اسپور آماده پیوستن به این تیم است.

80 روز پیش و در روز بیست و پنجم بازی سوپرلیگ ترکیه مقابل آنتالیا اسپور، علی کریمی که یکی از بازیکنان اصلی کایسری اسپور بود، به دلیل مصدومیت در دقیقه 14 تعویض شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند. در مجموع او 11 نفر برتر تیمش را به دست نیاورد.

هافبک ایرانی کایسری اسپور که پس از این مصدومیت حدود یک ماه و نیم از زمین دور بود اما پس از آن در یک بازی سوپرلیگ ترکیه و در بازی قبلی مقابل آلانیا اسپور نیز حضوری کوتاه مدت برای تعویض داشت. از ابتدای نیمه دوم جای سید مجید حسینی وارد زمین شد و 45 دقیقه بازی کرد تا مشخص شد که بهبودی کامل پیدا کرده است.

علی کریمی

علی کریمی در آخرین تمرینات تیم کایسری اسپور با انگیزه و روحیه زیادی کار کرده و چهره او در تصاویر این باشگاه که در بهترین فرم خود قرار دارد منعکس می شود و امیدوار است فرصتی دوباره برای رسیدن به جمع یازدهم ابتدایی تیمش داشته باشد. تیم و امشب مقابل کاراگومروک در ترکیب قرار خواهند گرفت

تیم کایسری اسپور از ساعت 20:45 امشب به مصاف کاراگومروک می رود که سید مجید حسینی و علی کریمی لژیونرهای ایرانی در لیست این تیم هستند و گزینه هایی برای بازی دارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا