اخبار روز

جزئیات جدید پرونده اوباش نازی آباد تهران / عکس

به گزارش بازتاب آنلاین، در پرونده درگیری اوباش در منطقه نازی آباد با حضور پلیس و متهمان ضمن تشریح جزییات این حادثه، شاکیان خواستار مجازات موثر آنها شدند.

مهر وی در خبری نوشت: حدود دو هفته پیش روز پنجشنبه خبری مبنی بر درگیری در خیابان مدائن منطقه نازی آباد در رسانه ها منتشر شد. بر اساس فیلم های منتشر شده در رابطه با این حادثه، سه نفر از اراذل و اوباش به چند مغازه و کسبه در این خیابان حمله کرده و دو نفر را مجروح و با سلاح های تیز متواری شدند.

دو نفر از مهاجمان 48 ساعت پس از حادثه دستگیر و نفر سوم مدتی بعد دستگیر شد.

صحنه جنایت با حضور سرهنگ سعید راستی رئیس عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور متهم و جمعی از خبرنگاران و همچنین شاکیان پرونده در محل حادثه بازسازی شد. .

من آسیب ریه دارم

یکی مرد مجروح که صورتش جراحات وارده شده بود در تشریح این حادثه گفت: زنی به همراه پسر نوجوان و دختر نوجوان در مسیر پیاده رو حرکت می کردند. سه مهاجم شروع به توهین و اذیت کردن او کردند. این اتفاق منجر به درگیری لفظی این نوجوان با آنها شد.

وی ادامه داد: دو مرد حدودا 40 ساله از خودرو پیاده شدند و با سلاح های تیز پسر را در پیاده رو تعقیب کردند.

مرد مجروح، یکی اهل کسبه آن محله بود و گفت: همین الان رسیدیم دوست من. یکی از آنها گرفت و گفت که آرام باشند. در همین حین نفر سوم از ماشین پیاده شد و ناگهان به سر دوستم زد. بعد از این ماجرا ما هم درگیر شدیم.

او به شدت از ناحیه صورت، سینه و ریه مجروح شد و مجبور شد ده شب در بیمارستان بماند

جزئیات جدید پرونده اوباش نازی آباد تهران / عکس

همسرم می خواست از ناموس مردم دفاع کند

همسر دیگر قربانی این حادثه که همچنان در بیمارستان بستری است، گفت: اواخر شب بود و همه کاسب ها قبلاً به خانه رفته بودند که این اتفاق افتاد. همسرم از ناحیه دست و صورتش به شدت مجروح شده بود و باید تحت عمل جراحی قرار می گرفت. اوباش چندین بار او را کتک زدند.

وی افزود: من و دخترم به محل درگیری رسیدیم و همسرم را غرق در خون دیدیم. این ضربه باعث شکسته شدن تیغه سلاح سرد مهاجمان شد. از ناموس مردم دفاع کرد.

جزئیات جدید پرونده اوباش نازی آباد تهران / عکس

متهمان ظرف 48 ساعت دستگیر شدند

سرهنگ سعید راستی معاون پلیس آگاهی کلانتری تهران بزرگ در حاشیه این برنامه ضمن نمایش تصاویر مجروحان درگیری گفت: بر اساس فیلم های موجود از درگیری متهمان ظرف 48 ساعت دستگیر شدند. یکی در میان آنها، گانگسترهای سطح 1 و دو نفر دیگر سابقه جنایی نداشتند.

وی تاکید کرد: نداشتن سابقه کیفری به معنای ارتکاب جرم و سلب آسایش مردم نیست، حتی اگر این افراد قبلاً زندگی مردم را مختل کرده باشند.

سرهنگ رشی تاکید کرد: اراذل و اوباش بدانند که هر جا که بروند قانون دستگیرشان می کند.

کسانی که آسایش را از مردم سلب کنند، مجازات سختی خواهند داشت

سرهنگ راستی با تاکید بر اینکه متهمان به دستور قاضی برای بازسازی صحنه جنایت در صحنه درگیری حاضر شدند، گفت: نسبت شرارت و جرم ارتکابی هر متهم باید در جریان رسیدگی به پرونده مشخص شود.

وی تصریح کرد: این افراد پس از طی مراحل قانونی و مختومه شدن پرونده برای قضاوت به دادسرا احضار می شوند و دستگاه قضایی اشد مجازات را برای آنها در نظر می گیرد.

مردم نگران نباشند

در ادامه سرهنگ راستی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال تکرار جنایت توسط این مجرمان، گفت: وسعت برخورد به حدی خواهد بود که این افراد نتوانند مرتکب چنین عملی شوند و درس عبرتی برای دیگران باشد. مردم نباید نگران این موضوع باشند.

راتی در جمع خبرنگاران گفت: یکی در میان این افراد، او 47 ساله است و 15 سال است که گذشته شیطانی داشته است اما در نهایت به دام پلیس افتاد. اراذل در مناطق مختلف دزد و جیب بر هستند. یک نفر هست که با 28 کیلو قرص و 20 کیلو شربت اعتیاد آور پیدا می شود که به تنهایی می تواند چندین ربع کلانشهری مثل تهران را آلوده کند.

جزئیات جدید پرونده اوباش نازی آباد تهران / عکس

وی افزود: انتظارات مردم از پلیس و قوه قضاییه در برخورد قاطع با این افراد شرور درست است. در سال 1403 تصمیمات خوبی در برخورد با اراذل و اوباش در سلسله مراتب فرماندهی فرجه و همچنین در دستگاه قضایی اتخاذ شد. اوباش نیز باید بدانند که هیچ جای امنی در کشور جمهوری اسلامی ایران نخواهند داشت و هر جا فرار کنند با قاطعیت دستگیر خواهند شد.

۴۷۲۳۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا