اخبار تهران

تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه

به گزارش بازار، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه های سینوپتیک و آینده نگر، امروز (سه شنبه 18 اردیبهشت ماهبا تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه های جنوبی آبرانکی البرز، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و رگبار پراکنده در برخی مناطق کشور. دامنه ها و ارتفاعات مرکزی، شرقی و مرکزی و جنوبی زاگرس. پیش بینی می شود گاهی با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه باشد.

فردا (چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه) بارش ها در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز ادامه دارد و در جنوب، شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد شدید و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

روز پنجشنبه (20 اردیبهشت ماه) در استان های واقع در شمال غرب کشور از شدت بارش کاسته می شود و در سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه ها و ارتفاعات جنوب البرز شامل استان های البرز، تهران و سمنان. ، باران خواهد بود. ، رعد و برق و وزش باد و شدت بارش در مازندران و خراسان رضوی خواهد بود.

وزش باد شدید روز پنجشنبه در شرق و جنوب شرق کشور همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و سامانه بارشی تا پایان این روز از شرق کشور خارج می شود.

جمعه و شنبه (21 و 22 اردیبهشت ماههوای آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور حاکم است و فقط روز جمعه در شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل، گیلان و مازندران و روز شنبه در شمال آذربایجان غربی به ویژه. در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

طی دو روز آینده وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل ادامه خواهد داشت.

دریای خزر تا روز چهارشنبه و شمال خلیج فارس امروز (سه شنبه) و مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان از بعدازظهر فردا (چهارشنبه) تا جمعه مواج است.

آسمان تهران امروز چند ساعت ابری و بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. این شرایط برای فردا در استان تهران پیش بینی می شود. کمینه و بیشینه دمای هوای امروز پایتخت 15 و 22 درجه سانتیگراد است.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا