اخبار روز سینما

تام هیدلستون و ویلم دفو در یک فیلم جدید همبازی خواهند شد

با حضور تام هیدلستون در نقش «ادموند هیلاری» و بازی احتمالی ویلم دافو فیلمی درباره اولین صعودکنندگان اورست ساخته خواهد شد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Deadline»، کمپانی برنده‌ی اسکار، «سی‌سا فیلمز»، در حال ساخت اثری با عنوان فیلم Tenzing است. این فیلم به زندگی الهام‌بخش «تنسینگ نورگی»، شرپای اهل تبت، و صعود مشترک او به قله‌ی اورست در سال 1953 همراه با «ادموند هیلاری»، کوهنورد نیوزلندی، می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


همکاری تام هیدلستون و ویلم دفو در یک فیلم جدید

جستجو برای انتخاب بازیگر نقش اصلی، «تنسینگ نورگی»، در جریان است. او در کنار «تام هیدلستون»، نامزد بفتا، که نقش «ادموند هیلاری» را بازی می‌کند و «ویلم دفو»، برنده‌ی اسکار که نقش «جان هانت»، سرپرست انگلیسی گروه اعزامی را برعهده خواهد داشت، به ایفای نقش می‌پردازد.

تام هیدلستون

فیلم تنزینگ ساخته‌ی فیلمساز «جنیفر پیدوم» است که حقوق انحصاری روایت داستان «تنسینگ» را از طریق خانواده‌ی او به دست آورده و پس از ساخت مستند تحسین‌شده‌ی شرپا، رابطه‌ی نزدیکی با جامعه‌ی شرپا دارد.

فیلمنامه توسط «لوک دیویس»، نامزد اسکار نوشته شده است و تهیه‌کنندگان آن نیز «لیز واتس»، «امیل شرمن» و «ایان کانینگ» از «سی‌سا فیلمز»، به همراه «جنیفر پیدوم» و «لوک دیویس» هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز «سایمون گلیس»، «دیوید میشد» و «نوربو تنسینگ» خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری تام هیدلستون و ویلم دفو در یک فیلم جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا