اخبار روز سینما

تام هاردی و ماهرشالا علی به فیلم 77 Blackout پیوستند

« ماهرشالا علی »، بازیگری که برای فیلم کتاب سبز و مهتاب، نامزد و برنده جایزه اسکار شد، به همراه « تام هاردی »، به فیلم 77 Blackout پیوستند.

«تام هاردی»، بازیگری که با فیلم‌هایی مانند جاده خشم و ونوم شناخته شد، به فیلم روانشناختی 77 خاموشی ملحق شد تا سینمای هالیوود، شاهد حضور جذاب او در کنار یکی از بهترین بازیگران سیاه پوست جهان باشد. کارگردانی این فیلم را «کری فوکوناگا» بر عهده دارد. «چارلز روون» که به تازگی برای فیلم اوپنهایمر اسکار برد، یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تام هاردی تا سال 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تام هاردی و ماهرشالا علی به فیلم 77 Blackout پیوستند

داستان فیلم که توسط «فرانک جان هیوز» نوشته شده، درباره قطعی برق و هرج و مرجی است که در یک شهر رخ می‌دهد. در سال 1977، پنج پلیس فاسد برای سرقت همزمان از سه گروه جنایتکاری، یعنی مافیای ایتالیا، «تثلیث هونگ کونگ» و «هارلم»، نقشه می‌کشند. وقتی در شبی که سرقت قرار است انجام شود، برق شهر قطع می‌شود و این گروه به احبار از محل‌های خطرناک عبور می‌کنند.

فیلم 77 Blackout

«ماهرشالا علی» که تازه‌ترین اسکار خود را برای فیلم کتاب سبز و مهتاب دریافت کرده است، اخیراً در فیلمی به نام دنیا را پشت سر بگذار (Leave the World Behind) را در پلتفرم نتفلیکس بازی کرد. او همچنین می‌خواهد در ریبوت فیلم بلید، با همکاری استودیوی مارول بازی کند.

«تام هاردی» نیز که با فیلم‌هایی همچون جاده خشم و ونوم شناخته شده است، قبلاً در فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد با «روون» همکاری داشته و او را می‌شناسد. «فوکوناگا» که فیلم وقتی برای مردن نیست را کارگردانی کرده است و در کارنامه‌اش فصل اول سریال کارآگاه حقیقی نیز وجود دارد، این فیلم را کارگردانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همبازی شدن «ماهرشالا علی» و «تام هاردی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا