اخبار روز سینما

تاریخ پخش سریال طنز جدید شبکه سه قطعی شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه طنز «بادل» از جمعه 28 اردیبهشت ماه ماه و با اتمام سریال Seven Heads of Dragons شبکه سه، هر شب حوالی ساعت 20:30 از شبکه سه پخش می شود.

در سریال بادل بازیگرانی چون شهرام قیدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداختند.

این سریال درباره زندگی مردم یک محله است و خانواده ای را به تصویر می کشد که نسل ها پیشه عطاری را دنبال می کنند. اما تغییر زمان چالش هایی را به همراه دارد. نام شخصیت اصلی این سریال رضا عطاران است.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و تهیه کنندگی رضا نصیری شهرزایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان می پردازد.

علی مسعودی نیز مانند دیگر آثارش «بادل» را نوشته و در 26 قسمت پخش خواهد شد.

«کوچه اقاقیا» و «مسکونی» از دیگر کارهای تلویزیونی مسعودی است که در سال‌های اخیر مجموعه‌های تلویزیونی «آخر خط» و «نوروز رنگی» را کارگردانی کرده است.

سریال «بادل» پیش از گزینه های پخش در نوروز 1403 مطرح شد اما پخش نشد و بعد از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به مدیر تولید: علی خلیلی، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی و جمال شمس، صدابرداری: بهروز عابدینی، مدیر برنامه: وحید کاشی، دستیار اول: محمدرضا زاهدیان، دستیار اشاره کرد. کارگردان: محمدامین سلیمی راد، طراح صحنه: نیما حسنیا، طراح صحنه و لباس: فردیس رافعی، منشی صحنه: شیما باقری و مدیر تدارکات: محمدعلی محمدی.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا