اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat 2 مشخص شد

فیلم Mortal Kombat 2 که ساخت آن در ژانویه 2022 تایید شده بود، بالاخره تاریخ اکران خود را پیدا کرد و به زودی به روی پرده سینما خواهد رفت.

برخلاف قسمت اول که در دوران همه‌گیری کرونا در سال 2021 اکران شد و به طور همزمان در سرویس «استریم مکس» هم در دسترس بود، دنباله مورتال کامبت فقط در سینماها نمایش داده خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat 2

«لوئیس تان»، «جسیکا مک‌ نامی»، «تادان اوبو آسانو»، «مهاد بروکس»، «لودی لین»، «چین هان»، «جو تسلیم» و «هیرویوکی سانادا» از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. کارگردانی این اثر بر عهده سایمون مک‌ کوئید بوده و «جرمی اسلیتر» فیلمنامه آن را نوشته است. «جیمز وان»، «مایکل کلیر»، «تاد گارنر»، «ئی بنت والش» و «مک‌ کوئید» نیز تهیه‌کنندگان این فیلم خواتهند بود.

تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat 2

«لوئیس تان» پیش از این گفته بود که دنباله فیلم بسیار بزرگ‌تر از فیلم 2021 خواهد بود. او به موفقیت بالای قسمت اول در سرویس‌های استریم اشاره کرد و افزود مدیران کمپانی «برادران وارنر» از نتایج راضی هستند. این فیلم در تاریخ 24 اکتبر 2025 (2 آبان 1404) در سینماهای IMAX به روی پرده خواهد رفت. باید منتظر ماند و دید که دنباله مورتال کامبت که تنها در سینماها اکران می‌شود، چه عملکردی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: CBR

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا