اخبار روز سینما

«بن افلک» همسرش «جنیفر لوپز» را تنها گذاشت!

بعد از دعوای این زوج جنجالی هالیوود روی فرش قرمز، جنیفر لوپز بدون همسرش بن افلک در مراسم تبلیغاتی فیلم جدیدش حاضر شد!

به گزارش پی ام آپ: جنیفر لوپز و بن افلک، زوج محبوب هالیوودی که به عشق عمیق خود معروف هستند، اکنون در دردسر بزرگی هستند!

به گزارش پی ام آپ، جنیفر لوپز پس از مشاجره با بن افلک به تبلیغ فیلم جدیدش به تنهایی روی فرش قرمز ادامه داد.

جنیفر لوپز در عکس‌های جدیدی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بسیار زیبا به نظر می‌رسد. این خواننده و بازیگر به تبلیغ جدیدترین فیلم اکشن خود بدون همسر جدیدش ادامه می دهد.

جنیفر لوپز با شایعات جنجالی مبنی بر مشکلات احتمالی در ازدواجش مواجه شده است. حضور این بازیگر بدون همسرش برای تبلیغات فیلم جدیدش به نام “مادر” به این شایعات دامن زده است.

این زوج با هم شروع به تبلیغ این فیلم کرده اند. با این حال، جنیفر لوپز پس از مشاجره آنها روی فرش قرمز، به تبلیغ فیلم انفرادی خود ادامه می دهد.

جنیفر لوپز 53 ساله در عکس های جدیدش ظاهر فوق العاده خود را نشان داده است. یک کت کرم بلند روی پیراهن مشکی اش پوشیده بود.

جنیفر لوپز با کفش های پاشنه دار شفاف ظاهر خود را تکمیل کرد. او ظاهر درخشان خود را با یک جفت عینک آفتابی مشکی بزرگ و یک کیف دستی مشکی تکمیل کرد.

جی لو در کپشن این پست به ۲۴۴ میلیون دنبال کننده اینستاگرامش گفت: «آماده برای آخر هفته». جنیفر لوپز پست دیگری از آرایش بی عیب و نقص خود را به اشتراک گذاشته است.

خواننده معروف در نقش یک قاتل بی رحم!

فیلم اکشن و مهیج جدید این بازیگر و خواننده به تازگی در نتفلیکس منتشر شده است. جنیفر در این فیلم نقش «مادر» را بازی می کند. قاتلی که چند سال پیش دخترش را رها کرد. حالا این بانوی قاتل سعی دارد از دخترش محافظت کند.

حضور بن افلک و جنیفر لوپز روی فرش قرمز در اولین نمایش این فیلم جنجال زیادی بین این زوج به پا کرد. این بازیگران هالیوودی به وضوح در حال مشاجره دیده می شوند.

دعوای بن افلک و جنیفر لوپز روی فرش قرمز
دعوای بن افلک و جنیفر لوپز روی فرش قرمز

جنیفر لوپز و بن افلک در مورد این اختلاف نظری نداده اند. با این حال، یک منبع نزدیک به این زوج فاش کرده است که بن افلک همسرش را پس از مشاجره روی فرش قرمز تنها گذاشته است.

ویدیوی دیگری این زوج را نشان می دهد که به سمت ماشینشان می روند. با این حال، بن افلک به نظر می رسد که در ماشین را به روی همسر فوق ستاره خود کوبیده است. بن افلک و جنیفر لوپز جولای سال گذشته با یکدیگر ازدواج کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا