اخبار روز سینما

بحران داستان عشق ناتالی پورتمن و همسرش بنجامین پیامد های زیادی داشت!

داستان عشق ناتالی پورتمن و همسرش بنجامین در سال 2009 آغاز شد و آنها در سال 2012 ازدواج کردند و اکنون دو فرزند دارند. اما زندگی عاشقانه او در ماه‌های اخیر فراز و نشیب‌های خود را داشته است و ناتالی پورتمن تلاش می‌کند تا زندگی مشترک آنها را نجات دهد، که با خیانت همسرش بنجامین میلیپید به خطر افتاد.

آیا زندگی ناتالی پورتمن و بنجامین به دلیل خیانت به پایان می رسد؟

ناتالی پورتمن، 41 ساله، که مانند یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود، مراسم اسکار را در ویترین افتخار تماشا می کند، از سال 2012 با بنجامین، رقصنده و طراح رقص زندگی می کند و آنها دو فرزند دارند: یک پسر 11 ساله. دختر یک پسر 6 ساله به نام A. و یک دختر 6 ساله به نام آمالیا که در پاریس و لس آنجلس بزرگ شده اند.

بحران ناتالی پورتمن و همسرش اکنون شنیده می شود که زندگی مشترک آنها به دلیل خیانت بنجامین به این ستاره هالیوود که با یک جوان 25 ساله به نام کامیل اتین که از فعالان مسائل آب و هوایی است نیز دچار مشکل شده است. یک منبع آگاه گفت:

آنها از هم جدا نیستند و سعی می کنند اوضاع را درست کنند. بن تمام تلاشش را می کند تا ناتالی او را ببخشد. او عاشق ناتالی و خانواده اش است. این روزها ناتالی روی محافظت از فرزندانش تمرکز کرده است.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که این بحران ها از آبان ماه سال گذشته این خانواده را دچار مشکل کرده است.

ناتالی پورتمن، از کن تا پاریس

در مراسم نمایش جدیدترین فیلم ناتالی پورتمن در جشنواره فیلم کن اخیر، گمانه زنی ها در مورد بحرانی شدن زندگی مشترک آنها افزایش یافت و مشخص شد که اوضاع خوب پیش نمی رود. وقتی ناتالی برای تبلیغ فیلم جدیدش روی فرش قرمز بود، هیچ نشانی از بنیامین نبود. البته پس از پایان جشنواره کن، یک عکاس تصاویری از ناتالی و بنیامین در شهر پاریس در حالی که در کنار هم شاد بودند منتشر کرد. پس از آن، این زوج در تور جهانی بیانسه در فرانسه با هم دیده شدند.

مجله فرانسوی Voici در مقاله ای در روز جمعه اشاره کرد که بنجامین و کامیل با هم وقت می گذرانند. در بخشی از این مقاله می خوانیم:

در اوایل ماه مارس، ناتالی پورتمن متوجه شد که شوهرش با یک زن جوان رابطه دارد.

بحران داستان عشق ناتالی پورتمن و همسرش بنجامین پیامد های زیادی داشت!ساعاتی پس از انتشار گزارش در این مجله فرانسوی، مجله پیپل تایید کرد که بنیامین در تلاش است تا ناتالی را ببخشد. در این رابطه می خوانیم:

بنجامین می‌داند که اشتباه بزرگی مرتکب شده است و هر کاری می‌توانست انجام داد تا ناتالی او را ببخشد و خانواده‌اش را نجات دهد.

داستان رابطه ناتالی پورتمن و بنجامین

ناتالی و بنجامین در اوایل سال 2009 سر صحنه فیلم سینمایی «قوی سیاه» با هم آشنا شدند. درخشش ناتالی پورتمن در این فیلم برای او جایزه اسکار را به همراه داشت و بنجامین به عنوان طراح رقص در آن فیلم کار کرد. رابطه آنها شروعی مشاجره آمیز داشت. زیرا در آن زمان شنیده می شد که بنجامین نامزد خود را که با او زندگی می کرد برای ملاقات با ناتالی پورتمن ترک کرد.

بحران ناتالی پورتمن و همسرش در آن زمان او با یک رقصنده باله 36 ساله به نام ایزابلا بویلستون نامزد بود و ایزابلا وقتی بنجامین او را ترک کرد و با خانم پورتمن ازدواج کرد، دلش شکست. یکی از اعضای اصلی تیم باله بنجامین و ایزابلا گفت:

زمانی که بنجامین ایزابلا را ترک کرد، با او بسیار وحشیانه و غیرقانونی رفتار کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا