اخبار روز سینما

از نسل بعدی دوربین‌های آی‌مکس در جشنواره کن رونمایی می‌شود

«IMAX» در جشنواره کن 2024 از دوربین‌های نسل بعدی خود رونمایی کرد که به دنبال ارتقای فرمت ممتاز این شرکت به ارتفاعات جدیدی در سینماهای بزرگ هستند.

«IMAX» همچنین از مجموعه فیلمبرداری 2025 رونمایی کرد که شامل حداقل 14 فیلم اصلی است که با دوربین‌های «IMAX» فیلمبرداری شده یا از دوربین‌های دیجیتال دارای گواهی این تکنولوژی  استفاده می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


از نسل بعدی دوربین‌های آی‌مکس در جشنواره کن رونمایی می‌شود

مراسم کن 2024 در حال برگزاری است و جدیدترین و موردانتظارترین فیلم‌های جهان را به نمایش می‌گذارد. در این رویداد که به آینده سینما می‌نگرد، «IMAX» از مجموعه فیلمبرداری 2025 برای سینماهای خودش رونمایی کرد. این مجموعه شامل حداقل 14 فیلم اصلی است که با دوربین‌های «IMAX» فیلمبرداری شده یا از دوربین‌های دیجیتال دارای گواهی «IMAX» استفاده می‌کنند.

جشنواره کن

 خبر مهم‌تر، رونمایی آی‌مکس از ابزارهای تجارت جدید خود است که در بسیاری از فیلم‌های آینده به کار خواهند رفت. این ابزارها شامل دوربین‌های نسل بعدی هستند که به دنبال ارتقای فرمت ممتاز «IMAX» به سطحی جدید در سینماهای بزرگ هستند.

«IMAX» در حال آماده شدن برای عرضه چهار دوربین فیلم 15/65 میلی‌متری جدید است. نمونه‌های اولیه این دوربین‌ها در ماه آگوست برای آزمایش بتا در دسترس خواهند بود. مدل‌های جدید این دوربین‌ها کیفیت تصویر را به طور قابل توجهی ارتقا داده و 30 درصد نویز را کاهش می‌دهند. همچنین دارای ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی هستند که تصاویر واضح‌تری را در صفحه نمایش بزرگ ارائه می‌دهند.

«ریچ گلفوند»، مدیرعامل «IMAX» گفته است:

افزایش استفاده از فرمت ممتاز ما و بهبودهای مداوم در فناوری، یک پیروزی بزرگ برای مصرف‌کنندگانی خواهد بود که می‌خواهند بیشترین بهره را از تجربه سینمای خود ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا