اخبار روز سینما

احتمال ساخته شدن فصل دوم سریال شوگان بالا است

به گفته برخی از خبرگزاری‌ها، «هیرویوکی سانادا»، ستاره سریال شوگان و بازیگر نقش «توراناگا» در این سریال، قرارداد بازگشت خود را برای فصل دوم این اثر امضا کرده است.

این خبر باعث شده که احتمال ساخت فصل دوم شوگان بیش از پیش قابل تصور شود. سریال Shōgun تاکنون یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه FX بوده و احتمالاً امسال چند نامزدی در جوایز امی خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


احتمال ساخته شدن فصل دوم سریال شوگان بالا است

این سریال از دهه‌ی گذشته تاکنون توانسته است موفقیت‌های بزرگی را کسب کند. به همین دلیل، علیرغم رسیدن به یک نقطه پایان منطقی و براساس اقتباسی از کتاب مرجع، احتمالاً ساخت فصل دوم سریال وجود دارد.

گزارش‌ها حاکی است که «هیرویوکی سانادا»، ستاره سریال شوگان، قرارداد بازگشت خود را برای فصل دوم امضا کرده است. این امر به معنای تغییر سریال از یک مینی سریال به یک درام معمولی خواهد بود. این امر توسط بسیاری از طرفداران سریال که فکر می‌کردند این اتفاق نخواهد افتاد، تحسین شده است.

با توجه به اینکه مدت طولانی برای تدارک فصل دوم سریال صرف شده و اقتباس از کل کتاب منبع صورت گرفته، فصل دوم احتمالاً یک خط داستانی جدید با شخصیت‌های بازمانده خواهد داشت، اما با توجه به اتمام داستان «توراناگا» در پایان فصل اول، تعدادی از شخصیت‌های اصلی همچنان باقی مانده‌اند.

سریال شوگان

با مرگ کاراکتر «ماریکو» و اعدام کاراکتر «یابوشیگه» با بازی «تادانوبا آسانو»، دو شخصیت برجسته‌ی سریال، داستانی برای فصل دوم باقی نمانده‌اند؛ اما باید منتظر بازگشت بازیگران اصلی مانند «هیرویوکی سانادا» به نقش «توراناگا» و «کازومو جارویس» به نقش «جان بلکثورن» (آنجین) و احتمالاً «تاکههیرو هیرا» به نقش «ایشیدو» باشیم.

ادامه دادن به سریال شوگان، با خطر بزرگی همراه خواهد بود و سازندگان باید این ریسک را بپذیرند. آن‌ها نیمی ازبازیگران با استعداد خود را از دست داده‌اند و بدون هیچ منبع اقتباسی، باید سریال را ادامه دهند.

فصل اول سریال شوگان شامل منبع اصلی می‌شد. در حالی که «جیمز کلاول» کتاب‌های دیگری را در مجموعه حماسه آسیایی نوشته؛ اما داستان‌ها در مکان‌ها و زمان‌های مختلف اتفاق می‌افتادند و هیچکدام به داستان شوگان مربوط نیستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل 2 سریال شوگون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا