اخبار روز سینما

چه بازیگرانی در پایتخت 7 حضور نخواهند داشت؟

با انتشار یک استوری، «نعیمه نظام دوست» روز گذشته خبر فراخوان بازیگری برای سریال پایتخت 7 را اعلام کرد. این اعلامیه نشان می‌دهد که کدام بازیگران در فصل هفتم این سریال حضور نخواهند داشت.

با توجه به اخبار منتشرشده توسط برخی از خبرگزاری‌ها، احتمالاً «مهران احمدی»، «سارا» و «نیکا» از بازیگران حذف شده در فصل 7 پایتخت هستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم بازیگران جدید پایتخت 7 چه کسانی هستند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


چه بازیگرانی در سریال پایتخت 7 حضور نخواهند داشت؟

خبرگزاری فارس، شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که فصل هفتم سریال پایتخت در مرحله پیش تولید قرار دارد و بر اساس گفته یک منبع آگاه، امیدواری‌هایی است که فصل هفتم در نوروز 1404 پخش شود. فارس همچنین اعلام کرد که «سیروس مقدم»، کارگردان سریال پایتخت، برای ساخت فصل جدید این سریال، از لوکیشن بازدید کرده است.

سریال پایتخت 7

هنوز هیچ جزئیات و داستانی درباره فصل هفت پایتخت منتشر نشده؛ اما خبر حضور «سیروس مقدم» به عنوان کارگردان در این فصل، نشان از امیدواری برای تکرار موفقیت‌های فصل‌های قبلی پایتخت است. به نظر می‌رسد عوامل این سریال تمام تلاش خود را برای ساخت یک فصل هفتم خاطره‌انگیز و جذاب مانند فصل‌های قبلی انجام داده‌اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا پایتخت 7 قادر خواهد بود رکوردهای بیننده‌ترین سریال نوروزی را برای خود ثبت کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما، کدام بازیگران از فصل هفتم این سریال حذف خواهند شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا