اخبار روز

چرا 8 میلیون تومان حج به حساب فلانی واریز نشد؟

به گزارش بازتاب آنلاین، سازمان حج و زیارت علت واریز نشدن وجوه باقی مانده از حج 1402 به حساب برخی از زائران را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، این مبلغ (85 میلیون ریال/هشت میلیون و 500 هزار تومان) با تغییر در برخی فرآیندها برای مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، غذا و ملزومات و خدمات درمانی و همچنین کاهش تعداد پرسنل (عوامل مدیریتی، فرهنگی و پزشکی) و از سوی دیگر حمایت دولت در تامین ارز مورد نیاز برای خدمات هوایی و فرودگاهی و مقرر شد در مدت یک سال به حساب زائران بازگردانده شود. دوره زمانی.

به گفته این سازمان، تعدادی از 82 هزار و 500 زائر در چند روز گذشته مبلغ مورد نظر را دریافت نکرده اند و دلیل آن در حساب های بانکی این افراد نهفته است.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، 66 هزار زائر 75 در بانک ملی حساب فعال دارند که مبلغ مورد نظر به حساب آنها واریز شده و پیامک برای آنها ارسال شده است.

در مجموع 9 هزار و 789 زائر دارای حساب فعال نزد بانک ملت هستند که مبلغ مورد نظر به حساب آنها واریز و برای آنها پیامک ارسال شده است.

در مجموع 75.000.864 زائر حج در سال گذشته مبالغ تعیین شده را دریافت کردند.

همچنین با احتساب مبلغ واریز شده به حساب زائران حج ۱۴۰۲ در بانک های ملی و کشوری، برای زائرانی که هنوز مبالغ مورد نیاز را دریافت نکرده اند پیامک ارسال می شود.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد از مجموع 82 هزار و 500 زائر، تعداد معدودی (حدود 6 هزار و 636 نفر) به دلیل نداشتن حساب در بانک های ملی و ملی مبلغ برگشتی را دریافت نکردند.

زائران باقی مانده بر اساس پیامک ارسالی با سامانه رزرواسیون سازمان حج و زیارت تماس گرفته و شماره شبا را ثبت کنند.

سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرده است: در صورتی که زائران سه گروه فوق اطلاعات یا پیامک لازم را دریافت نکرده اند، با اعلام کد دولتی با اداره حج و زیارت استان خود تماس گرفته و از نحوه دریافت وجه خود مطلع شوند. .

۲۳۳۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا