اخبار روز سینما

پشت پرده حواشی تیلور سوئیفت و انیمه وان پیس چه بود؟

انتشار خبری درباره تیلور سوئیفت و آیس اسپایس ، خواننده رپ در فضای مجازی، سیل عظیمی از کامنت‌های طرفداران انیمه وان‌ پیس را به همراه داشت.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «CBR»، ظاهراً اشاره کوتاه به انیمه One Piece در این خبر، جرقه‌ای بود که آتش شور و اشتیاق طرفداران این انیمه محبوب را روشن و آن‌ها را به هجوم بخش نظرات این خبر و انتشار تصاویر و میم‌های مرتبط با شخصیت محبوبشان، «مونکی دی لوفی»، رهبر دزدان دریایی کلاه حصیری، ترغیب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حواشی تیلور سوئیفت و انیمه وان پیس

این اتفاق بار دیگر نشان‌دهنده قدرت و نفوذ انیمه وان‌پیس در میان مخاطبان و علاقه‌مندان به این ژانر و همچنین خلاقیت و شور و اشتیاق طرفداران این انیمه در به اشتراک گذاشتن علاقه خود در فضای مجازی است. لازم به ذکر است که «تیلور سوییفت» در این خبر به «آیس اسپایس» توصیه کرده بود که:

به هر قیمتی که شده به ساخت موسیقی ادامه بده؛ همه چیز درست خواهد شد.

در همین راستا، به نظر می‌رسد که انیمه وان‌پیس نیز با شروع از روز خاص تولد لوفی، یعنی 5 می 2024 (16 اردیبهشت ماه 1403)، بقیه سال را تحت سلطه خود در خواهد آورد. به مناسبت این روز، استودیوی توئی انیمیشن اروپا به طور همزمان بادکن‌های بادی عظیم‌الجثه‌ای را در سراسر شهرهای مهم اروپا به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حواشی تیلور سوئیفت و انیمه وان پیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: CBR

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا