سرگرمی

پخش سکانسی عجیب در صدا و سیما+ عکس

بازتاب آنلاین، این روزها در پربیننده ترین ساعات و در پربیننده ترین شبکه سریال «هفت اژدها» پخش می شود که در کمال ناباوری سکانسی از سرو مشروبات الکلی توسط نوجوانی دارد که هر دو نام برند را می گوید و در مورد محصول نظر می دهد. نظرات!

این روزها سریال «هفت سر اژدها» در پربیننده ترین ساعت و از پربیننده ترین شبکه صداسایما پخش می شود که سکانسی از سرو مشروبات الکلی توسط نوجوانی دارد که هم نام برند را می گوید و هم درباره محصول نظر می دهد!

شراره داودی (خبرنگار) در این باره نوشت: درست است که پخش هر سریالی قوانین و چارچوب و رده بندی سنی دارد، اما سریال هایی که از پرمخاطب ترین شبکه تلویزیونی پخش می شود شرایط متفاوتی دارد و مهمتر از همه این است که وجود دارد. نوجوانی در سکانس مذکور است که خود عامل همین رفتار است. شاید گاهی برای محکوم کردن یک عمل، باید آن را در موقعیتی به تصویر کشید، اما نمایش یک سکانس بیش از یک دقیقه در شبکه سوم سیما برای کودکان و نوجوانان هم جای سوال دارد. نظارت بر محتوا در تمام بخش‌های فرهنگی کشور وجود دارد و زمانی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم در آیین‌نامه نظارت بر نمایش آثار ویدئویی، اشاعه منکر، فساد و فحشا از جمله مواردی است که نه تنها در رادیو و تلویزیون، بلکه در آثار سینمایی و تئاتر به طور مستقیم به آن اشاره شده است. خانه را نیز باید رعایت کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا