اخبار روز سینما

پخش سریال هادی حجازی فر از تلویزیون







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال زوج یا فرد با نام های قبلی مور قونون و حوزه استحفاظی سریالی به کارگردانی علیرضا نجف زاده است و بازیگرانی چون مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، … یوسف تیموری، ناهید مسلمی، اشکان اشتیق، شیدا خلیق، مهران رجبی، سپند امیرسلیمانی، شاهین تسلیمی، مهشید ناصری، بهشاد شریفیان و … به ایفای نقش پرداخته اند.

بعد از این سریال که عموما داستان شخصی به نام کمال شهری را نشان می دهد که قرار است وزیر شود اما به دلیل اشتباهات پسرش و آقای نیکبخت (معاون آقای شهری) از سکوت خارج می شود. دوپینگ» که او 2018 از 9 تبدیل شد اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 19 از این شبکه پخش می شود.

این سریال توسط رضا مقصودی، تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی ساخته شده و بازیگرانی چون النار حبیبی، نیما شعبان نژاد، مینا جعفرزاده، شیوا خسرو مهرمحمد بحرانی، شبنم مقدمی، زهره صفوی، فرزین محدث، هادی حجازی فر و… نقش ها ساعت 3 بامداد و 11 روز بعد بازپخش می شود.

داستان «دوپینگ» با دو همسایه شروع می‌شود که خانه‌هایشان روبروی هم است و در یک شب دو فرزند به دنیا می‌آورند. حالا کل داستان شیردوشی یکی از کودک شروع می شود و نه با شیر دادن. شروعی ساده که با حضور یک دانشمند منزوی جذاب می شود. این دانشمند با ساخت ماده جایگزین برای شیر مادر، سرنوشت این دو کودک را در آینده تغییر خواهد داد.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا