اخبار روز

وزیر ارتباطات در مورد اختلالات اینترنت: مشکل فنی بود؛ حمله ای صورت نگرفته است!/جزئیات

وزیر ارتباطات تاکید کرد: گمانه زنی ها مبنی بر اینکه حمله سایبری وجود دارد. اصلا حمله ای صورت نگرفت و مشکل فنی بود به همین دلیل به دوستان دستور دادم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشند.

وزیر ارتباطات در خصوص اختلالات اینترنت در دو روز اخیر گفت: گمانه زنی ها مبنی بر حمله سایبری وجود دارد. اصلا حمله ای صورت نگرفت و مشکل فنی بود به همین دلیل به دوستان دستور دادم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشند.

عیسی زارع پور درباره علت قطعی اینترنت در دو روز اخیر به تسنیم گفت: دیروز قطعی نداشتیم، درست زمانی که در همایش بودم 30 درصد سایت های موبایلی به دلیل بارندگی در خوزستان قطع شده بود که دوستان در حال پیگیری هستند.

وی در پاسخ گفت: «یعنی مشکل قطعی اینترنت فقط در استان خوزستان است؟» گفت: خیر، حادثه یک امر طبیعی است و هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد. دیروز بخش هایی از اینترنت ترکیه نیز قطع شد.

وزیر ارتباطات توضیح داد: روز شنبه مشکل فنی در شبکه زیرساخت کشور وجود داشت و حدود نیم ساعت شاید 25 درصد ظرفیت کشور مشکل داشت و برای برخی افراد البته شرکت زیرساخت مشکل ایجاد کرد. همچنین شرکت زیرساخت گزارش داد و عذرخواهی کرد. مشکل بلافاصله حل شد.

وی تاکید کرد: گمانه زنی ها مبنی بر حمله سایبری وجود دارد. اصلا حمله ای صورت نگرفت و مشکل فنی بود به همین دلیل به دوستان دستور دادم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشند.

زارع پور گفت: شبانه روز در تلاش هستیم تا زیرساخت های باکیفیت، با کارایی بالا و سریع را فراهم کنیم. هفته گذشته در ساوه اینترنت فیبر نوری را به مردم پیشنهاد دادیم که سرعت آن 70 تا 80 برابر سرعت اینترنت فعلی شماست. انشاالله این پروژه در سراسر کشور افتتاح خواهد شد و همه شما در استفاده از اینترنت تجربه متفاوتی خواهید داشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا