اخبار روز

مرکز مازندران در چرخه توسعه گردشگری قرار گرفته است

به گزارش مگتو از مازندران، قاسم قادری رئیس اداره از تشکیل شورای راهبردی توسعه گردشگری در راستای شعار سال و مشارکت بیشتر مردمی در این شهرستان خبر داد.

رئیس میراث فرهنگی ساری گفت: جلسات هیئت مشورتی گردشگری استان مزکز به صورت منظم و ماهانه برگزار می شود. کمیته تبلیغات و فضای مجازی، صنایع دستی و صادرات و کمیته حفاظت از بناهای تاریخی و فرهنگی.

وی ادامه داد: تمامی بخش های فعال در حوزه گردشگری از جمله دفاتر گردشگری، اقامتگاه ها و مهمانپذیرهای بوم گردی، هتل ها، رستوران ها، راهنمایان گردشگری، صنایع دستی و سایر مراکز بخش خصوصی در این شورا حضور خواهند داشت.

قادری تصریح کرد: موضوعات کاری این شورا با مشارکت حداکثری مردم و ارائه بهترین کیفیت به گردشگران در راستای اجرای شعار سال خواهد بود و نتایج و جمع بندی های تهیه شده در این کمیته ها پیگیری می شود. برای بهبود فعالیت ها و رفع عیوب و مشکلات احتمالی و تسریع در توسعه. تمامی حوزه های گردشگری و صنایع دستی تحت مدیریت شهرستان و استان می باشد.

وی تصریح کرد: محورهای کاری این شورا در 20 محور شامل: آموزش در حوزه گردشگری (کلیه رشته های فعال و دارای مجوز – دهیاران و شورای اسلامی روستا و ادارات مرتبط)، شناسایی ظرفیت های گردشگری اعلام می شود. شهر و تبدیل آنها به یک برند. تحقیق و هماهنگی گردش اطلاعات و اقتصادی بین شهرداری های دارای مجوز گردشگری، ایجاد بانک جامع اطلاعات گردشگری شهر و ارائه آن به مدیران و برنامه ریزی با قابلیت اجرای آن و ایجاد وب سایت متمرکز گردشگری جهت ارائه جاذبه ها و خدمات گردشگری.

قدری ابراز امیدواری کرد: با رهبری یزدی، مدیرکل میراث فرهنگی استان مازندران و حمایت مبارک استاندار مرکز استان، برنامه ریزی دقیق با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی مرتبط، شاهد باشیم. در آینده ای نزدیک از گردشگری ساری دیدن کنید و شهر دیدنی ساری را تجربه کنید.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا