اخبار روز سینما

محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم فجر شد

در اقدامی غیرمنتظره، « محمد خزاعی »، رییس سازمان سینمایی و سمعی بصری، با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر منصوب شد.

انتخاب «خزاعی» به عنوان دبیر جشنواره، یک اقدام بی سابقه در تاریخ جشنواره فیلم فجر به شمار می‌رود. پیش از این، تنها در دوره‌های ریاست «عزت‌الله ضرغامی» و «سیف‌الله داد»، روسای سازمان سینمایی یا معاونان سینمایی وزارت ارشاد دبیر جشنواره شده بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم فجر شد

«محمد خزاعی»، رییس سازمان سینمایی و «سمعی بصری»، با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب شد. انتصاب «خزاعی» به عنوان دبیر جشنواره در حالی صورت می‌گیرد که در دوره قبلی جشنواره، گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر دبیر و احتمال انتصاب «مجتبی امینی»، دبیر دوره‌های گذشته، وجود داشت. «امینی» که دبیر دو دوره اخیر جشنواره بود، با حکم وزیر ارشاد از این سمت کنار گذاشته شد.

محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم فجر شد

انتخاب رییس سازمان سینمایی به عنوان دبیر جشنواره، در تاریخ این رویداد بی سابقه است. پیش از این، تنها در دوره‌های ریاست «عزت‌الله ضرغامی» و سیف‌الله داد، روسای سازمان سینمایی یا معاونان سینمایی وزارت ارشاد دبیری جشنواره را بر عهده گرفته بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم انتصاب «خزاعی»، با اشاره به تخصص، تعهد و تجربیات او در برگزاری جشنواره‌های مختلف، از او خواسته است تا با برنامه‌ریزی‌های لازم، باشکوه‌ترین آیین سینمایی کشور را برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جشنواره فیلم فجر امسال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا