اخبار روز

ما به دنبال جنگ نیستیم، اما به هر تجاوزی قوی‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد.»

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران در صدد گسترش جنگ نیست، اما در جنگ اراده‌ها به هر تجاوزی قوی‌تر از گذشته پاسخ می‌دهد.

به گزارش تسنیم، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالله فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران رحیم موسوی در بازدید از مرکز فرماندهی و کنترل عملیات ارتش، وعده صادق را یکی از جلوه های زیبای وحدت و هم افزایی ارتش، سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، همکاری ارتش و وزارت دفاع و رهنمودهای ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، موجبات شیرین شدن مردم را فراهم کرد. ذائقه همه دوستان انقلاب اسلامی و غافلگیری دشمنان نیروی بازدارنده ایران.

موسوی با تشکر از احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور اراده ملت ایران در حضور فرمانده معظم کل قوا از ستاد کل نیروهای مسلح که با شایستگی و مکمل برنامه ریزی و مدیریت دقیق عملیات، اراده و تلاش رزمندگان اسلام را معطوف به هدف، هدایت و تکریم مردم سرافراز کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: برای دلیرمردان سپاه پاسداران آرزوی سلامتی و قدردانی صمیمانه از بازی نقش آفرینی را همرزمان عزیز به ویژه سربازان دفاع و هوانیروز و خانواده های ممتاز می نمایم. فرماندهان و سربازانی که همواره پشتیبان موفقیت نیروهای مسلح از طریق تحمل سختی ها هستند.

وی بر لزوم هوشیاری و آمادگی مستمر مرکز فرماندهی و رصد عملیات ارتش برای اقدام تاکید کرد و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در صدد گسترش جنگ نیست، اما به هر تجاوزی در جنگ با اراده، با قدرت بیشتری پاسخ خواهد داد. قبل از.

موسوی همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سرافراز ایران، عزت بیشتر و برای محور مقاومت به ویژه ملت مظلوم فلسطین و غزه، پیروزی نهایی و سرنگونی رژیم کودک کش صهیونیستی را تسریع کرد. ماچوم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا