اخبار خودرو

لوکس ترین شوروم خودرویی ایران به ام جی رسید

لوکس ترین شوروم خودرویی ایران به ام جی رسید

لوکس ترین نمایشگاه خودرو ایران واقع در چهارراه تهران پارک وی سرانجام پس از سال ها پذیرای خودروهای وارداتی ام جی در ایران شد. همانطور که مشخص است این نمایشگاه ام جی متعلق به صنایع خودروسازی فردا می باشد.

طبق تصاویر تهیه شده توسط خبرنگار لاست کار، بالاخره پس از سال ها گران ترین نمایشگاه خودروی ایران به محصولات وارداتی ام جی رسید. با توجه به تابلو تبلیغاتی بالای این ساختمان و نمایندگی موازی این نمایشگاه می توان گفت که صنعت خودرو فردا این ملک را به محصولات وارداتی برند ام جی اختصاص داده است. فردا موتورز چند ماه پیش در نمایشگاه خودرو تهران دو مدل از محصولات وارداتی ام جی را به بازار کشور معرفی کرد. هم اکنون اولین نمایندگی رسمی ام جی در کشور افتتاح شده و احتمالا در روزهای آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

خودروهای جدید ام جی در مجلل ترین نمایشگاه ایران

نکته جالب در مورد این نمایشگاه وجود خودروهای خاص ام جی است. در نمایشگاه مرکزی ام جی برخی از محصولات مانند ام جی سایبرستر به عنوان خودروی اسپرت برقی ارائه می شود. از سوی دیگر، MG4 دومین محصول برقی پرفروش در بازار بریتانیا در این نمایشگاه است. همچنین فردا موتورز محصولات جدید دیگری مانند ام جی دارد. میلی گرم 5 و ام جی جی تی در این نمایشگاه قرار داده است.

لوکس ترین نمایشگاه خودروی ایران به ام جی آمد
لوکس ترین شوروم خودرویی ایران به ام جی رسید

در سال های قبل از تحریم، فردا موتورز به عنوان شریک تجاری ام جی در ایران شناخته می شد و قصد داشت MG RX5، MG3 و MG6 را در کارخانه خود تولید کند. اما با شروع تحریم ها این پروژه تکمیل نشد. حال شاهد هستیم که فردا موتورز در دوره جدید واردات به عنوان نماینده رسمی ام جی در ایران، نسل جدید محصولات این برند انگلیسی- چینی را وارد بازار کشور کرده است. در مورد برند ام جی باید بدانیم که عمده صادرات خودرو از چین به اروپا با این برند صورت می گیرد. همچنین با آغاز عصر خودروهای برقی، ام جی توانست خود را در بین 5 برند پرفروش این رده محصولات در اکثر کشورهای اروپایی قرار دهد.

در این روزها باید منتظر ماند و دید مجلل ترین نمایشگاه ام جی ایران چه زمانی به صورت عمومی افتتاح می شود. بدیهی است در روزهای آینده جدیدترین خبرنگاران خودرو جزئیات بیشتری از فروش و عرضه محصولات جدید ام جی منتشر خواهند کرد. در حال حاضر می دانیم که فردا موتورز برنامه هایی برای MG GT، MG Cyberster، MG5 و MG4 دارد.

ویدیوی معرفی MG GT

ویدیوی معرفی MG5

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا