اخبار روز سینما

فیلم مست عشق در پردیس کوروش رکورد زد

فیلم مست عشق که توسط «حسن فتحی» کارگردانی شده و «مهران برومند» و «حسن علیزاده» آن را تهیه کرده‌اند، استقبال زیادی از آن شد و رکورد فروش افتتاحیه پر مخاطب‌ترین پردیس سینمایی کشور را شکست.

فیلم سینمایی مست عشق توانست رکورد پردیس سینمایی کوروش را که پر مخاطب‌ترین پردیس سینمایی کشور بوده است را جابه‌جا کند. از ابتدای امسال، خرید بلیت برای در این پردیس سینمایی تنها از طریق سامانه ایران تیک امکان‌پذیر بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق با بازی شهاب حسینی ، پارسا پیروز فر و هانده ارچل

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم مست عشق در پردیس کوروش رکورد زد

مست عشق در روز گذشته با فروش بیش از 3 میلیارد و 586 میلیون تومان و بیش از 50 هزار مخاطب، رکورد فروش روز اول سینماهای ایران را که تاکنون در اختیار فیلم سال گربه بود، به نام خودش ثبت کرد.

«شهاب حسینی»، «پارسا پیروزفر»، «حسام منظور»، «هانده ارچل»، «ابراهیم چلیک‌کول»، «سلما ارگچ»، «بنسو سورال»، «بوراک توزکوپاران» و «بوران کوزوم» در این فیلم نقش‌های خود را ایفا کرده‌اند. مست عشق از تاریخ چهارشنبه، 5 اردیبهشت ماه، در سینماهای سراسر کشور به روی پرده سینما رفته است.

فیلم مست عشق

بعد از سال‌ها، برای اولین‌بار یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد در سینمای ایران شد. مست عشق، براساس زندگی «مولانا» و «شمس تبریزی» در دوران 640 تا 645 هجری قمری را نشان می‌دهد.

این فیلم به طور جامع، موضوعاتی مانند رابطه این دو نفر، عشق «مولانا» به «شمس»، تأثیر ژرف او بر زندگی و شعرهای «مولانا» و عشق او به خدا را به تصویر می‌کشد. در واقع، در این فیلم، پنج سال از زندگی «مولانا» با تمام رخدادها و اتفاقات آن را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این رکورد سینمایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا