اخبار روز سینما

فوری / نتایج کنکور معلمان در این تاریخ


به گزارش شمانیوز : کنکور فرهنگیان یکی این یکی از فرصت های نادر برای افرادی است که عاشق تدریس و معلمی هستند. افراد زیادی برای قبولی در این آزمون تلاش زیادی کرده اند و امروز منتظر نتایج اولیه این آزمون هستند. احسان جمالی رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در اولین نشست خبری که امروز در ستاد این سازمان برگزار شد، گفت: این افراد باید هر چه سریعتر با انتخاب رشته مناسب در مورد شغل خود تصمیم بگیرند. وی در خصوص نتایج آزمون دکتری 1403 دانشگاه و موسسه آموزشی تاکید کرد: نتایج اولیه این آزمون اعلام و انتخاب رشته انجام شده است. نتایج چندگانه ظرفیت دکتری 1403 تا متوسط خرداد ماه اعلام شده است.

او این را واضح‌تر بیان کرد: از نیمه دوم به بعد خرداد ماه منتهی به اواسط جولای زمانی است که دانشگاه ها فرصت دارند با داوطلبان دکتری مصاحبه اختصاصی داشته باشند.

جمالی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی در سال 1403 اولین نیست. شهریور ماه اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نتایج مرحله یک کنکور سراسری 1403 گفت: همانند سال گذشته نمرات خام مرحله یک کنکور سراسری نیز اعلام شد. اردیبهشت ماه به همراه نتایج اولیه آزمون ویژه فرهنگیان تا 15 سال در یک ماه برگزار شد. خرداد اعلام کرد

وی با بیان اینکه گزینش دانشگاه فرهنگیان از هفته آینده آغاز می شود، گفت: نتایج اولیه سه برابر ظرفیت اواسط خردادماه اعلام می شود و ارزیابی ویژه وزارت آموزش و پرورش از سوی وزارت آموزش و پرورش ملی انجام می شود. پایان جولای.

جمالی در پایان تاکید کرد: برنامه زمان بندی دانشگاه فرهنگیان به گونه ای است که قبل از انتخاب محل کنکور سراسری مردادماه باید تکلیف افراد مشخص شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا