اخبار خودرو

فروش نیسان هیبریدی در سامانه وارداتی ها؛ ارزان تر از چینی ها

فروش نیسان هیبریدی در سامانه وارداتی ها؛ ارزان تر از چینی ها

سامانه واردات به کار بازگشته و دارندگان اولویت این سامانه می توانند 14 مدل خودرو خریداری کنند. در این دوره سیستم، نیسان سدان هیبریدی به فروش می رسد و با توجه به تعرفه محصولات هیبریدی و برقی، شاهد قیمت ارزان تری نسبت به بسیاری از خودروهای چینی موجود در بازار هستیم.

بر اساس آخرین گزارش خودرو، آمیتیس خودرو در این دوره از سامانه واردات نیسان سیلفی را عرضه می کند. این شرکت در دوره های گذشته نیسان سیلفی را به عنوان یک سدان هیبریدی نیز به فروش رسانده است. پس از اعزام محموله این خودرو از چند روز پیش، قرار است تحویل مشتریان شود. آمیتیس خودرو از جمله واردکنندگانی است که در عصر جدید واردات خودرو به محصولات نیسان روی آورد و جدیدترین نسخه سیلفی هیبرید را وارد بازار ایران کرد.

در حال حاضر قیمت محاسبه شده نیسان سیلفی هیبرید در مبادی ورودی کشور در سامانه واردات 1000 میلیون و 600 میلیون تومان است. با در نظر گرفتن سابقه سیستم وارداتی و قیمت سایر محصولات، می توان پیش بینی کرد که نیسان سیلفی آمیتیس خودرو با قیمتی نزدیک به دو میلیارد تومان به دست خریداران برسد. این رقم نشان می دهد که جدیدترین سدان برقی بنزینی شرکت ژاپنی نیسان در بازار ایران قیمت بسیار مناسب تری نسبت به خودروهای مونتاژ چینی دارد. این اتفاق به دلیل کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی رخ داد. در حال حاضر صاحبان اولویت در سامانه واردات می توانند با بودجه خرید محصول چینی و مونتاژی، یک خودروی سدان هیبریدی نیسان در سبد خودروهای وارداتی خریداری کنند.

نام ماشین قیمت علی الحساب در مبادی ورودی (تومان) قیمت نهایی احتمالی (تومان)
سلفی نیسان ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ 2.000.000

ویدیوی معرفی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

سلفی نیسان فیس لیفت به یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده است. این موتور 72 اسب بخار قدرت تولید می کند. اما این انرژی برای ایجاد نیروی حرکتی در خودرو استفاده نمی شود و اساسا باتری های خودرو توسط موتور بنزینی شارژ می شوند. Sylphy مجهز به یک موتور الکتریکی با قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر است. این خودرو با این پیشرانه می تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر را در کمتر از 10 ثانیه طی کند. علاوه بر این، مصرف سوخت بهینه نیسان سیلفی کمتر از 5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
نیسان سیلفی یک محصول هیبریدی محسوب می شود و فناوری های جدید گروه رنو-نیسان در آن به چشم می خورد. هزینه نگهداری پایین، شتاب مناسب، مصرف سوخت پایین و عملکرد فنی خوب از جمله نکات مثبت این نیسان هیبریدی است.

نیسان سیلفی آمیتیس خودرو مجهز به امکانات قابل قبولی است. سانروف برقی، تکنولوژی روشنایی LED، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، فرمان برقی، صندلی راننده برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، شارژر بی سیم تلفن همراه، تودوزی داخلی چرمی، دوربین ثبت رویداد، بازیافت انرژی هوشمند، دوربین عقب، دکمه فشاری استارت، شش ایربگ و… از جمله امکانات نیسان سیلفی آمیتیس است.

گفته می شود در آینده نسخه مکس نیسان سیلفی نیز وارد بازار ایران خواهد شد. در این مدل سلفی امکانات رفاهی بیشتری مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری و … به خودرو اضافه شده است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا