اخبار خودرو

فروش دومین سدان لوکس هونگچی شروع شد

فروش دومین سدان لوکس هونگچی شروع شد

نشان گروه BMW بهمن همزمان با شروع سامانه واردات در سال 1403، فروش دومین سدان لوکس هونگچی آغاز شد.

طبق آخرین گزارش خودرو، BMW Cars از هم اکنون تحویل Hongchi H5 را آغاز کرده است و اکنون در حال برنامه ریزی برای عرضه دومین سدان لوکس Hongchi است. محصول جدید هونگچی و BMW Cars برای بازار ایران یک سدان تمام برقی نسبتا بزرگ است. هونگچی E-QM5 این محصول برقی است که هم اکنون در سامانه واردات قرار دارد و کسانی که اولویت خرید در این سامانه را دارند می توانند تا روز سه شنبه ثبت نام کنند. قیمت فروش دومین سدان لوکس هونگچی در ورودی کشور یک میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان است. البته هزینه های شماره گذاری و عوارض نیز به این عدد اضافه می شود.

نام ماشین قیمت ثابت در مبادی ورودی (تومان)
هونگچی E-QM5 ۱.۸۰۵.۴۶۰.۰۰۰

دومین سدان لوکس هونگچی با قدرتمندترین پیشرانه های خود وارد ایران شد. این نمونه دارای یک درایو الکتریکی است که می تواند 188 رزومه قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور علاوه بر این نیرو به چرخ های جلوی این خودرو می رود. Hongchi E-QM5 قادر است با یک بار شارژ مسافتی در حدود 431 کیلومتر را طی کند. باتری های این خودرو 54 کیلووات ساعت بوده و با شارژ سریع در کمتر از 35 دقیقه شارژ می شود.

که در هونگچی E-QM5 خودروهای BMW دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، روشنایی سقف، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، چرخ های آلومینیومی، چراغ های روشنایی در روز، صندلی دانش آموزی برقی، ترمز دستی خودکار، خودکار هستند . دارای ترمز اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده، روکش داخلی چرم، شش کیسه هوا و غیره است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا