اخبار روز

علت اختلال در پمپ بنزین چه بود؟ /سیستم سوخت یا پورتال بانک ملت

تقریبا یک هفته از خرابی سیستم سوخت رسانی می گذرد و موضوع جدیدی در فضای مجازی مطرح شده است که این نقص از طریق سرورهای بانک ملت رخ داده است، مشکلی که هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تقریبا یک هفته از خرابی سیستم سوخت رسانی می گذرد و موضوع جدیدی در فضای مجازی مطرح می شود مبنی بر اینکه این نقص از طریق سرورهای بانک ملت رخ داده است، مشکلی که هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در همان روزی که پمپ بنزین ها مختل شد، اذعان داشت که به دلیل آفلاین بودن سامانه، امکان هک خارج از شبکه وجود ندارد. اما موضوع پرداخت از طریق سیستم بانکی همچنان باقی است که باید از سوی مسئولان بررسی شود.

حالا جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در گفت و گو با خبرنگار گفت: ایرادی در پمپ بنزین ها وجود داشت که آن را رفع کردیم، امروز می گویم مشکل هک پمپ بنزین ها به ما مربوط نیست. .

وی ادامه داد: بنابراین دفاع غیر مامور باید علت این مشکل را بررسی و افشا کند.

این مسئول یادآور شد: با مراجعه مردم به غرفه امکان پرداخت از طریق درگاه بانک ملت وجود نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که این نقص از طریق درگاه پرداخت بانک ملت رخ داده است، یادآور شد: نقصی وجود داشت که اکنون رفع شده است. افشای این موضوع به دفاعیات بی نتیجه است و این نهاد باید عامل آن باشد. مشکل را گزارش دهید.

به گفته مدیر کل شرکت پخش فرآورده های نفتی، باید در نظر داشت که مشکل از کانال ما یعنی سیستم سوخت رسانی نبوده است.

حال باید منتظر واکنش مسئولان مربوطه باشیم و بررسی کنیم که آیا این اختلال ناشی از سرورهای بانک ملت بوده یا مشکل دیگری در پس زمینه این ماجرا نهفته است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا