اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

عاشقانه های عمو پورنگ و مادرش که دل همه را می لرزاند+ ویدیو

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز، عمو پورنگ به تازگی ویدئوی جدیدی را با مادرش در اینترنت منتشر کرده است. این ویدیو عمو پورنگ همه را به فکر فرو برد. عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) مجری و کارگردان برنامه کودک است. عموپورنگ سال ها پیش با برنامه پورنگ و تورنگ به اوج شهرت رسید. در ادامه ویدیو عاشقانه عمو پورنگ و مادرش را می بینی.

بیوگرافی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد ۱ مرداد 1352 مجری و تهیه کننده برنامه در جوادیه تهران است. او پس از فارغ التحصیلی در رشته گرافیک در مقطع لیسانس، با اجرای برنامه کودک با نام عمو پورنگ به شهرت رسید و اکنون به تولید برنامه نیز می پردازد. او از پدری ترک و مادری شمالی به دنیا آمد و پنج برادر و دو خواهر دارد. او چند سال پیش یکی از برادران خود را از دست داد.

شهرت تلویزیون

داریوش فرضیایی در پایان سال ۱۳۷۸ در سن 26 سالگی با سریال پربیننده کودک تورنگ و پورنگ پا به تلویزیون گذاشت و سپس در رمضان ۱۳۸۱ برنامه مستقل خود را به نام عمو پورنگ تولید کرد و بسیار موفق و مشهور شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا