اخبار روز سینما

صحبت های جنجالی نصرالله رادش ، از نصف همکارانم حالم بهم می خورد!

نصرالله رادش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، در ویدیویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، به شدت از برخی از همکاران‌اش انتقاد کرد.

این اظهارات تند و بی‌پرده رادش، واکنش‌های متعددی را در میان اهالی سینما و تلویزیون و همچنین کاربران فضای مجازی به دنبال داشته است. برخی از کاربران از شجاعت رادش در بیان صریح نظراتش تقدیر کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر این اظهارات را توهین‌آمیز و غیرقابل قبول دانسته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


صحبت های جنجالی نصرالله رادش

او در این ویدیو با لحنی تند و گزنده گفت:

از حداقل پنجاه درصد همکارانم حالم به هم می‌خورد. اینقدر ریا دارند. اینقدر دروغ‌اند و اینقدر کوچک اند.

هنوز مشخص نیست که منظور رادش از همکاران دقیقا چه کسانی هستند و او چه انگیزه‌ای از بیان این اظهارات داشته است. با این حال، این ویدیو بار دیگر بحث داغ ریا و دروغ در دنیای سینما و تلویزیون ایران را داغ‌تر کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از صحبت‌های جنجالی «رادش» را مشاهده کنید:

نصرالله رادش که سابقه‌ی بیش از چهار دهه فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون را دارد، در طول دوران حرفه‌ای خود بارها با صراحت و بدون ملاحظه‌کاری، نظرات خود را در مورد مسائل مختلف بیان کرده است.

اظهارات اخیر رادش بار دیگر نشان می‌دهد که دنیای سینما و تلویزیون ایران از حاشیه و جنجال خالی نیست و بسیاری از اهالی این عرصه، بدون ترس از ملامت، نظرات خود را به صراحت بیان می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های «رادش» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا