اخبار روز سینما

سیگورنی ویور در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Mandalorian & Grogu

سیگورنی ویور ، در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Mandalorian & Grogu است. این اولین فیلم جنگ ستارگان پس از Star Wars: The Rise of Skywalker خواهد بود.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، این بازیگر در حال مذاکره برای حضور در فیلم ماندالوریان و گروگو است که توسط «جان فاورو»، خالق سریال Mandalorian کارگردانی خواهد شد. انتظار می‌رود فیلمبرداری آن اواخر سال جاری آغاز شود. «فاورو» در کنار «کاتلین کندی»، مدیر خلاقیت «لوکاس‌فیلم» و «دیو فیلونی»، تهیه کننده این فیلم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سیگنوری ویور در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Mandalorian & Grogu

سریال Mandalorian در نوامبر 2019 به‌عنوان اولین سریال اختصاصی دیزنی پلاس به انتشار رسید و به سرعت با شخصیت «گروگو» (که در ابتدا با نام بیبی یودا شناخته می‌شد) به پدیده‌ای در فرهنگ عامه تبدیل شد. «پدرو پاسکال» در نقش «دین جارین» یا همان «ماندالوریان»، جنگجویی از «گروگو» محافظت می‌کند، در این سریال نقش آفرینی می‌کزد.

فصل سوم سریال سال گذشته آغاز شد و اسپین‌آف‌های متعددی از جمله The Book of Boba Fett و Ahsoka را به راه انداخت که فصل دوم آن در حال ساخت است. انتظار می‌رود «پاسکال» در نقش «جارین» بازگردد؛ اما با توجه به برنامه شلوغ او، مشخص نیست حضورش چگونه باشد. «پاسکال» از اواخر جولای فیلمبرداری فیلم «چهار شگفت‌انگیز» را برای استودیو مارول، آغاز خواهد کرد.

فیلم The Mandalorian & Grogu

«ویور» که سه بار نامزد جایزه اسکار شده است، بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی در مجموعه فیلم‌های بیگانه شناخته می‌شود. او در فیلم کلاسیک ترسناک علمی تخیلی «ریدلی اسکات» در سال 1979 و دنباله آن به کارگردانی «جیمز کامرون» با عنوان «بیگانگان» در سال 1986 به ایفای نقش پرداخت و در دو فیلم دیگر این مجموعه نیز حضور داشت. او با به تصویر کشیدن «ریپلی»، جنگجوی مادرانه‌ای که با هیولاهای فضایی مبارزه می‌کند، به عنوان پیشگام قهرمانان زن در سینما شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرپیشگی سیگنوری ویور در فیلم The Mandalorian & Groguچیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا