اخبار روز سینما

حدیث فولادوند پس از طلاق چه عکسی از خودش گذاشته! /عکس

به نقل از پی ام آپ، حدیث فولادوند، هنرمندی است که از کودکی علاقه‌مند به هنر بوده است. در دوازده سالگی، تحت آموزش گلاب آدینه قرار گرفت و در نمایش “گل های دوستی” به صحنه رفت. او برای اولین بار در فیلم “دست های آلوده” به کارگردانی سیروس الوند، در نقشی کوتاه حضور یافت و این تجربه اولش در سینما را در سال 1378 تجربه کرد. حدیث فولادوند، پس از علاقه‌مندی به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی، در بازیگری موفق شد و یک سال بعد از تجربه اولش، در فیلم سینمایی “مارال” به کارگردانی مهدی صباغ زاده حضور یافت. همچنین، شروع درخشش حدیث فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال “گمگشته” بود. او همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی “سال های خاکستری”، “دیوار شیشه ای” و “معصومیت از دست رفته” نقش آفرینی کرده است. او همچنین در نمایش “مده آ” نیز حضور داشته است.

در چند روز اخیر، در فضای مجازی اخباری درباره جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی منتشر شده است و خود حدیث فولادوند این خبر را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود.

حدیث فولادوند پس از طلاق چه عکسی از خودش گذاشته! /عکس

 





آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا