اخبار روز سینما

سریال ترکی سبد سفید با قسمت 31 به پایان خواهد رسید

با اعلام شبکه ترکی زبان Now، سریال ترکی سبد سفید که یکشنبه‌ها از همین کانال پخش می‌شد، با قسمت 31 به کار خود پایان خواهد داد. این سریال کمدی برای فصل دوم تمدید نخواهد شد.

سریال Kirli Sepeti که توسط شرکت MedYapım تولید می‌شود و وظیفه پخش آن را کانال Now بر عهده دارد، بالاخره به اتمام خواهد رسید. «فاتح اکسوی»، به عنوان تهیه‌کننده و اجرایی در این اثر فعالیت می‌کرد و کارگردانی آن را «اجه اردک کوچ اوغلو» بر عهده داشت. «آیچا بینگول»، «جرن مورای»، «جانسو توسون»، «سرکای توتونجو» و «سرهات کیلیچ»، بازیگران نقش اصلی این سریال هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال ترکی سبد سفید به پایان می‌رسد

در سریال سبد کثیف ، تمام رویدادها در یکی از مناطق ثروتمند استانبول رخ می‌دهد و زندگی کارکنان خدمات و کارفرمایانشان که در آنجا ساکن هستند، مورد توجه قرار می‌گیرد. این سریال به ما فرصت می‌دهد تفاوت بزرگی بین دو دسته شخصیت را مشاهده کنیم. در این سریال، داستانی عاشقانه، پر از رازها، دروغ‌ها و تمامی مشکلاتی را که سه زن با یکدیگر روبرو می‌شوند، مشاهده می‌کنیم.

سریال ترکی سبد رخت چرک با خودکشی مریم، یک نظافتچی در یکی از محلات ثروتمند استانبول، آغاز می‌شود و گاهی ما را به گریه و گاهی به خنده می‌اندازد. این سریال ترکی با بررسی تناقض عمیق بین دو دسته از افراد، یعنی ثروتمندان و فقیران، بسیار جذاب پیش می‌رود.

سریال ترکی سبد سفید

سریال سبد کثیف یکی از سریال‌های محبوب ترکی است که برای علاقه‌مندان به سریال‌های درام، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. بررسی این سریال نشان می‌دهد که آن یکی از بهترین و پربازدیدترین سریال‌های ترکی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال ترکی سبد سفید چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا