اخبار روز سینما

سریال بهار 22 خرداد ماه به اتمام خواهد رسید

سریال بهار در 22 خرداد ماه 1403 به اتمام خواهد رسید؛ اما خبر خوب این است که این پایان ماجرا نیست! فصل جدیدی از این سریال در دست ساخت قرار دارد.

سریال ترکی بهار یکی از جدیدترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های ترکیه در سال 2024 است که از شبکه «شو تی وی» پخش می‌شود. این سریال با ژانر درام، پزشکی و کمدی، داستان زنی به نام «بهار» را روایت می‌کند که در رشته پزشکی تحصیل می‌کند و در یک بیمارستان مشغول به کار می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال بهار 22 خرداد ماه به اتمام خواهد رسید

«بهار» زنی جوان و با استعداد است که در رشته پزشکی تحصیل کرده و برای رسیدن به آرزوهای خود تلاش می‌کند. او در یک بیمارستان مشغول به کار شده و با چالش‌ها و اتفاقات مختلفی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود روبرو می‌شود. اگر به دنبال یک سریال ترکی جذاب و سرگرم‌کننده هستید که داستانی عاشقانه، پزشکی و کمدی را روایت می‌کند، سریال Bahar را از دست ندهید.

سریال بهار

سریال ترکی بهار در ژانرهای درام، پزشکی و کمدی قرار دارد و برای نخستین بار در تاریخ 13 فوریه 2024 (24 بهمن 1402) روی آنتن شبکه «شو تی وی» ترکیه رفت. این نمایش هر هفته در روز سه‌شنبه ساعت 20:30 به وقت ایران پخش می‌شود. تعداد قسمت‌های مجموعه تلویزیونی بهار هنوز مشخص نشده است و بستگی به استقبال و توجه مخاطبان دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال بهار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا