اخبار روز سینما جهان

«زیبا صدایم کن» فیلم جدید رسول صدرعاملی به‌زودی کلید می‌خورد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محمدرضا کریمی صارمی، قائم مقام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر، توضیح داد که این فیلم اثر مشترک کانون و فارابی است. بنیاد سینمایی و تهیه کننده اجرایی آن سید مازیار هاشمی.

وی با بیان اینکه در جلسه ای با حضور حامد شمقتی مدیر عامل کانون پرورش فکری، رسول صدر عاملی کارگردان و سید مازیار هاشمی تهیه کننده درباره ساخت فیلم سینمایی «زیبا صدیم کن» بحث و تبادل نظر شد. آینده نزدیک در تهران اعلام شد.

کریمی صارمی بیان کرد: آقای صدر عاملی دو سال است که روی فیلمنامه «صدای من زیبا» کار می کند. این اثر جدیدترین تولید کانون پرورش فکری در حوزه فیلمسازی و برگرفته از اقتباس از کتاب «صدای من زیبا» نوشته فرهاد حسن زاده است.

معاون تولید کانون با بیان اینکه فیلم سینمایی «زیبا صدیم کن» برای نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال آماده می شود، گفت: تلاش گروه سازنده این است که فیلمی مناسب برای نوجوانان تولید کنند و با توجه به آقایان. تجربه صدر عاملی در عرصه سینمای نوجوان امیدوارم فیلم خوب و قابل قبولی باشد.

وی افزود: کانون پرورش فکری چند سالی است که توجه ویژه ای به مناسب سازی دارد. به همین دلیل این اثر نیز برگرفته از تولیدات کانون و رمان نوجوان است.

کریمی صارمی بیان کرد: لوکیشن فیلم «مرا زیبا صدا کن» خیابان ولیعصر تهران است و جذابیت داستان این است که اتفاقات در یک روز می گذرد.

معاون تولید مرکز با اشاره به اینکه در این دیدار رسول صدر عاملی نکاتی را در خصوص اهمیت خانواده مطرح کرد، ادامه داد: مدیر عامل مرکز نیز مواردی را که برای ایشان مهم بود از جمله توجه به خانواده مطرح کرد. و نوجوانان دهه هشتاد و اهمیت توجه به استانداردهای فیلمسازی کانون در این فیلم برای ارتباط مخاطب با آن مورد تاکید قرار گرفت.

معاون تولید کانون تصریح کرد: حسابداری یکی از سیاست های مهم کانون و معاونت سینمایی آن در سال 1403 است و تلاش می کنیم از فیلمنامه های اقتباسی که مصوبه شورای عالی کانون است حمایت کنیم. تا کنون سه فیلم را در دستور کار خود قرار داده ایم تا با حمایت های مالی کانون پرورش فکری، روند جدیدی در چرخه اکران و تنوع بخشی به موضوعات سینمای ایران، سینمای کودک و به ویژه سینمای نوجوان ایجاد شود.

محمدرضا کریمی صارمی در پایان گفت: امیدواریم سینماگران کشورمان به ادبیات غنی که در کانون پرورش فکری وجود دارد توجه ویژه ای داشته باشند و به رمان های نوجوان کانون توجه داشته باشند. می توانند آثاری را انتخاب کنند و بنویسند تا فیلمنامه شوند و مرکز از آنها حمایت کند.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا