اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

استوری جنجالی علیخانی به حادثه کرمان+ تصویر

در ادامه استوری اینستاگرامی احسان علیخانی را در واکنش به حادثه کرمان می بینید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شما نیوز احسان علیخانی در واکنش به حادثه تروریستی کرمان گزارشی منتشر کرد. استوری احسان علیخانی مورد توجه حاضران قرار گرفت. احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه حرفه ای است. احسان علیخانی با برنامه ماه عسل بسیار معروف شد. استوری احسان علیخانی را در ادامه ببینید.

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان در 15 آبان 1361 به دنیا آمد. مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدرش حسین علیخانی است که از یکدیگر جدا شده اند. او آخرین فرزند خانواده است که دو نفر از آنها متاهل هستند و دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارند.

شهرت احسان علیخانی

احسان علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به بازیگری علاقه مند شد و پس از اخذ مدرک لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان و اجرای برنامه پسران ایرونی در تلویزیون فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1383 اجرای برنامه صبح آمد و پس از کسب شهرت، اجرای برنامه جزر و مد و ماه عسل را بر عهده داشت.

جالب اینکه در سال 87 به دلیل مسائل سلیقه ای اجرای برنامه ماه عسل به محسن افشانی سپرده شد اما افشانی در همان هفته اول خود را در اجرای برنامه ناتوان نشان داد به همین دلیل علیخانی به عنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا