اخبار روز

رهبر معظم انقلاب در مورد تعطیلی شنبه ها اظهار نظری نکردند

نام دفتر مقام معظم رهبری در صحن علنی مطرح نشد زیرا شواهد علمی دقیقی در این زمینه وجود داشت و اگر بحث شرعی باشد قطعاً شورای نگهبان نظر خود را دارد و اگر ایرادی هم وجود داشته باشد، حتماً نظر خود را دارد. آیا ما قانونی هستیم و شرع موظف به رفع مشکل است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد تعطیلی شنبه ها نظری نداده اند.

به گزارش تسنیم، ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی گفت: در دفاعیاتی که در جلسه علنی داشتیم، جزئیات بحث و بررسی شد، یعنی اینکه این کمیسیون به یک استفتاء از دفتر رهبر معظم انقلاب در بحث تعطیلی شنبه ها.» همچنین مرجع ما در اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، به بحث هایی اشاره کرد که با دفاتر برخی مراجع انجام شد. در قم و ما داریم ایشان اسامی مراجع ذکر نشده و گفتیم با ایشان مشورت شد و نظر آقایان بر این بود که روز سبت مقدس نیست.

وی افزود: این یعنی مسئولین نه مخالف بودند و نه موافق و گفتند برای تعطیلی شنبه هیچ حرمت شرعی نداریم. ما به این موضوع اشاره کردیم و نام دفتر مقام معظم رهبری در صحن علنی مطرح نشد زیرا شواهد علمی دقیقی در این زمینه وجود داشت و اگر بحث شرعی باشد قطعا شورای نگهبان نظر خود و ایرادات احتمالی را دارد. ، ما موظف هستیم مشکل را به صورت قانونی حل کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا