اخبار روز سینما

رایان کوگلر یک فیلم بیوگرافی محور درباره Prince خواهد ساخت

رایان کوگلر او که به خاطر کارگردانی فیلم های Black Panther شناخته می شود، یک فیلم از برادران وارنر نیز دارد که قرار است سال آینده اکران شود. یک فیلم هم هست.

به گزارش فیگار، به نقل از وبسایت هالیوود ریپورتر، رایان کوگلر در حال کار بر روی یک پروژه موسیقی در مورد: بیوگرافی شاهزاده است. این پروژه که از سال 2018 در حال توسعه است، از Proximity Media و فیلمنامه آن متعلق به برایان ادوارد هیل است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


رایان کوگلر در حال کارگردانی فیلم زندگینامه ای شاهزاده است

تهیه کنندگان عبارتند از کوگلر، زینزی کوگلر و سو اوهانیان، و همچنین تروی کارتر از کارخانه اتم و جودی گرسون، رئیس گروه انتشارات موسیقی یونیورسال. ربکا چو از Proximity تهیه کننده اجرایی است. THR در اوایل این هفته گزارش داد که کوگلر برای یک فیلم بدون عنوان برادران وارنر با بازی مایکل بی. جردن حضور داشت. گزارش شده است که این فیلم در تاریخ 7 مارس 2025 (17 مارس 2025) اکران خواهد شد اسفند 1403) منتشر خواهد شد و استودیو پروژه مورد نظر را پس از یک حراج در فوریه به دست آورد.

رایان کوگلر

این زوج سابقه حرفه ای طولانی با هم دارند. کوگلر پیش از این کارگردانی جردن را در Fruitvale Station (2013)، Creed (2015) و Black Panther (2018) داشته است. کوگلر اخیراً دنباله 2022 مارول Black Panther: Wakanda Forever را کارگردانی کرده است. شاهزاده یک نماد موسیقی است که به‌خاطر مجموعه‌ای از آهنگ‌های موفق، از جمله When Doves Cry، Let's Go Crazy، Kiss و Batdance شناخته می‌شود که همگی به رتبه 1 در بیلبورد Hot 100 رسیدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساخت فیلم زندگینامه ای شاهزاده توسط رایان کوگلر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: گزارشگر هالیوود

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا