اخبار روز

خانه ای در این منطقه 4 میلیارد بخرید!

خانه ای در این منطقه 4 میلیارد بخرید!


به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از مهر؛ یکی یکی از محورهای مهم در زندگی بشریت، موضوع مسکن است و با توجه به اهمیت بازار ملک در کشور، ارتباط مستقیمی با معیشت و رفاه مردم دارد.

نوسان قیمت در نقاط مختلف مناطق 19 و 20 تهران حدود 30 درصد برآورد می شود و امسال میانگین قیمت آپارتمان های نوساز در محله خانی آباد و تقی آباد از متری 55 میلیون تومان گذشت.

بر اساس این گزارش، بر اساس محاسبات منطقه 1، مناطق 19 و 20 بیشترین قیمت ها را در منطقه به خود اختصاص داده اند و آپارتمان هایی تا متری 80 میلیون تومان در آفرهای ویژه در آن به بازار عرضه شده است.

متعاقباً در منطقه 2 از این دو منطقه مذکور قیمت آپارتمان های نوساز بیش از 50 و کمتر از 55 میلیون تومان در هر متر مربع است و گاهاً معاملات ویژه ای تا متری 70 میلیون تومان انجام شده است. در نهایت در منطقه 3 قیمت یک آپارتمان نوساز کمتر از 40 میلیون توکن در هر متر مربع است و تعداد زیادی تراکنش بالاتر از میانگین را نمی بینید.

به گزارش مهر روند سال های اخیر نشان می دهد که آینده مناطق 19 و 20 از نظر سرمایه گذاری دارای قطب سرمایه گذاری با رشد بالا خواهد بود.

در نتیجه خبرگزاری مهر وی در سلسله گزارش هایی قصد دارد به صورت جداگانه به بررسی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران بپردازد.

در گزارش روزهای اخیر، با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (1402)، وضعیت نرخ خرید و فروش در «منطقه 13»، «منطقه 14»، «منطقه 15»، «منطقه 16» “منطقه 17” و “پرداخت مناطق 18 و 19” هم اکنون در گزارش بعدی قیمت خرید و فروش در “منطقه 20” تهران را بررسی خواهیم کرد.

طبق آمار قیمت ها برای خرید یک واحد 84 متری در منطقه 20 صفایی – محله چشم علی تهران با قدمت 8 ساله حداقل به مبلغ 4 میلیارد و 460 میلیون تومان نیاز دارید.

قیمت خرید سایر واحدها در منطقه 19 تهران را در جدول زیر مشاهده نمایید.














محله و خیابان (منطقه 20). وسعت ساختن زندگی قیمت کل ساختمان (تومان)
ابن بابویه ۸۷ ۱۳۹۶ ۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
صفاییه – چشمه علی ۸۴ ۱۳۹۶ ۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تقی آباد ۷۰ ۱۴۰۳ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شوالیه قصاب ۹۰ ۱۴۰۲ ۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
حمزه آباد – مترو شهر ری ۸۰ ۱۴۰۲ ۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت ابوت ۸۸ ۱۴۰۰ ۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دیلمان – میدان نماز ۸۵ ۱۴۰۱ ۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سر ۹۵ ۱۴۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بزرگراه ورامین ۷۶ ۱۳۹۶ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهد ۸۵ ۱۴۰۱ ۴,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰

ب


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا