اخبار روز سینما جهان

جورج کلونی روی صحنه برادوی می‌رود/ اقتباسی از فیلم خودش

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، جورج کلونی اولین تجربه بازیگری خود در برادوی را با اقتباسی از نمایشنامه خود در سال 2005 شب بخیر و موفق باشید.

در این برنامه، کلونی نقش روزنامه نگار ادوارد آر را بازی می کند. او در نقش مارو، مجری برنامه «اکنون تماشا کن» از شبکه CBS را بازی می کند. دیوید استراثیرن نقش این شخصیت را در فیلم کلونی بازی کرد. این فیلم را کلونی کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را با همکاری گرانت هسلوف نوشته است. این دو اکنون در حال نوشتن نمایشنامه هستند که برنده تونی دیوید کرومر کارگردانی خواهد کرد.

مهر وی نوشت: «شب بخیر و موفق باشید» قرار است در بهار 2025 در تئاتر شوبرت برادوی روی صحنه برود.

کلونی در بیانیه ای گفت: «بعد از این همه سال، افتخار می کنم که روی صحنه می روم؛ به خصوص در برادوی… هنر و مکانی که هر بازیگری آرزویش را دارد.

فیلم کلونی 6 نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد را برای Strathairn دریافت کرد.

توضیحات رسمی فیلم به این صورت بود: وقتی سناتور جوزف مک کارتی کارزار احمقانه خود را برای ریشه کن کردن کمونیست ها در آمریکا آغاز می کند، ادوارد آر. مارو خود را وقف افشای جنایات انجام شده در سایه این “تحقیقات” و یک دوست قدیمی و تهیه کننده می کند. سازنده همچنین فرد فرندلی (کلونی) را گرفت. تیم CBS هر کاری می‌کند برای افشای دروغ‌ها و زیاده‌روی‌های سناتور انجام می‌دهد، حتی اگر حامیان CBS فشار زیادی بر آنها وارد کنند تا متوقف شوند.

کرومر کارگردان این نمایش گفت: مارو با نوعی شفافیت اخلاقی کار کرد که در فضای رسانه ای امروزی بسیار نادر است. در آن پخش زنده تلویزیونی یک فوریت وجود داشت که امروزه فقط می توان آن را به طور مؤثر روی صحنه در مقابل تماشاگران زنده انجام داد.

جورج کلونی 63 ساله بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. او جوایز متعددی از جمله جایزه بفتا، 4 جایزه گلدن گلوب و 2 جایزه اسکار، و جایزه سیسیل بی دومیل 2015، جایزه افتخاری سزار 2017، جایزه یک عمر دستاورد موسسه فیلم آمریکا در سال 2018 و مرکز کندی در سال 2022 را دریافت کرده است. جایزه افتخاری در کارنامه دارد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا