اخبار روز

استاندار تهران درباره شناورسازی ساعت کاری توضیحات مهمی را بیان کرد! /ترافیک در مهرماه تقسیم میشود!

به گفته استاندار تهران، طرح شناورسازی ساعت کاری اداره‌های پایتخت از اول مهرماه به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش پی ام آپ، علیرضا فخاری استاندار تهران در خصوص اجرای طرح انعطاف پذیری ساعات کاری ادارات از اول مهرماه نیز گفت: جلسات متعددی در شورای ترافیک استانداری و در خصوص مدیریت ترافیک برگزار شده است. برنامه ای برای انعطاف پذیرتر کردن ساعات کار اداری از ماه مهر ماه اعمال خواهد شد.” در سال جاری تلاش شد تا بین برنامه کاری ادارات و مراکز آموزشی تناسبی ایجاد شود و به نوعی ترافیک به گونه ای تقسیم شود که کارمندان در ساعت معین و همچنین دانش آموزان در ساعت معین به سر کار و تحصیل بروند.

استاندار تهران افزود: سیستم حمل و نقل عمومی پایتخت اعم از ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی تقویت می شود و از شهروندان تهرانی تقاضا داریم تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به محل کار و تحصیل استفاده کنند. مدیریت ترافیک شهری در پایتخت عزم جدی دولت و مدیریت شهری را می طلبد، همه در یک مسیر هستیم تا بتوانیم ترافیک پایتخت را در ساعات اوج ترافیک مدیریت کنیم.

به گفته فخاری، “ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت چند سالی است که فرسوده شده و با تلاش وزارت حراست تلاش شده تا اتوبوس و تاکسی های جدید به این ناوگان تزریق شود و پیش بینی می شود حداقل در مهرماه جاری باشد. حداقل 100 اتوبوس جدید به ناوگان تهران می‌پیوندند».


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا