اخبار روز سینما

تریلر فیلم You’re Cordially Invited منتشر شد

«آمازون» تریلر فیلم You’re Cordially Invited (شما صمیمانه دعوت شده‌اید) با بازی «ریس ویترسپون» و «ویل فرل» را به صورت رسمی منتشر کرد.

تریلر You’re Cordially Invited صحنه‌هایی از درگیری‌های خنده‌دار بین شخصیت‌های «فرل» و «ویترسپون»، از جمله لحظه‌ای که «فرل» در حال کشتی گرفتن با یک تمساح در اتاق هتل است را به نمایش می‌گذارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم You’re Cordially Invited منتشر شد

«نیکلاس استولر»، کارگردان فیلم‌هایی مانند فراموش کردن سارا مارشال، با کمدی جدیدی به نام شما را صمیمانه دعوت می‌کنیم به سینما باز می‌گردد.

این فیلم که ستارگانی مانند «ویل فرل»، «ریس ویترسپون»، «جراردین ویسواناتان» و «مرتضی هاگنر» را در خود جای داده است. این اثر داستان زنی را روایت می‌کند که در حال تدارک عروسی خواهرش است؛ اما همه چیز زمانی بهم می‌ریزد که پدرش اقامت‌گاه عروسی را برای رویداد دیگری رزرو کرده بود.

هرج و مرج زمانی به اوج خود می‌رسد که دو گروه تصمیم می‌گیرند مراسم خود را به طور همزمان در یک مکان برگزار کنند. از بازیگران دیگر فیلم شما را صمیمانه دعوت می‌کنیم می‌توان به «جیمی تاترو»، «استونی بلایدن»، «لیان مورگان»، «روری اسکاول»، «رومانا یانگ»، «جک مک‌برایر»، «سیلیا وستون» و «جراردین ویسواناتان» اشاره کرد. این فیلم در ژانر کمدی رمانتیک قرار می‌گیرد و در 30 ژانویه 2025 (10 بهمن 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم You’re Cordially Invited چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا