اخبار روز سینما

بیوگرافی شیدا مقصودلو بازیگر و همسر خوزه مورایس

بازتاب آنلاین تصاویری از شیدا مقصودلو بازیگر سینما و همسر خوزه مورائیس سرمربی سپاهان در ایران و خارج از کشور را مشاهده می کنید.

شیدا مقصودلو در تاریخ 6 شهریور وی در سال 1376 در تهران به دنیا آمد. از خانواده او اطلاعات زیادی در دست نیست و بیشتر به دوران بازیگری و دوران پس از ازدواجش با سرمربی سپاهان برمی گردد. او سعی می کرد خانواده اش را از حاشیه دور نگه دارد.

شیدا مقصودلو را آنقدر می شناسیم که با گذراندن دوره های بازیگری این حرفه را آموخت و تصمیمات دقیقش باعث شد وارد حرفه بازیگری شود.

ازدواج با مربی خارجی
شیدا مقصودلو یک هفته پیش با خوزه مورایس سرمربی سپاهان ازدواج کرد. او و همسرش 34 سال سن دارند. نکته جالب اینجاست که سرمربی سپاهان تصمیم گرفت برای ازدواج با یک بازیگر ایرانی مسلمان شود. آنها عکس های یکدیگر را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند و این ازدواج را عمومی کردند.

بیوگرافی شیدا مقصودلو بازیگر و همسر خوزه مورایس

فیلم شناسی شیدا مقصودلو
شاید مهمترین فیلم شیدا مژدالو، قهرمان اصغر فرهادی باشد که این بازیگر در کنار شخصیت هایی چون محسن تنابنده، امیر جدیدی، فرشته صدر عرفه و… به ایفای نقش پرداخته است. شیدا مقتلو نقش منشی رادمهر را در هیرو بازی کرد.

در حال حاضر فیلم هایی که شیدا مقظلو در آنها حضور داشته است به همین جا ختم می شود و مابقی فیلم شناسی و بازیگری او مربوط به حضور در نمایش هایی چون چند تکه غازان، لوله، آرش، ترنج است. «نشانی».

بیوگرافی شیدا مقصودلو بازیگر و همسر خوزه مورایس

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بیوگرافی-شیدا-مقصودلو-بازیگر-و-همسر-خو/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا